loading...
بزرگترین سایت دانلود | سایت دانلود
آخرین ارسال های انجمن
hero بازدید : 122 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود Loaris Trojan Remover

هنگامی که سیستم به ویروس های تروجان، کرم ها، Adware ها، جاسوس افزارها و ... آلوده می شود ممکن است آنتی ویروس ها توانایی تشخیص و حذف آن ها را نداشته باشند در این میان نرم افزار Loaris Trojan Remover با دارا بودن قابلیت های قوی توانایی از بین بردن انواع ویروس های تروجان را داراست. با مرور در سایت های غیرمعتبر و ویروسی امکان دارد سیستم شما به جاسوس افزار ها آلوده شود. کافیست یک بار دیگر به اینترنت متصل شوید تا جاسوس افزارها تمامی اطلاعات شخصی شما را در اینترنت پخش کنند یا به شخصی مورد نظر برسانند. Loaris Trojan Remover دارای اسکنر قوی و پارامتر های موثر در اسکن فایل ها برای حالت های دستی و ... می باشد. همچنین کنترل و اسکن نرم افزار های استارتاپ برای ابزارهای تبلیغاتی مزاحم،جاسوس افزارها،تروجان ها،کرم های اینترنتی و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. اگر شما با آگهی های تبلیغاتی پنجره پاپ آپ و نوار ابزارهایی که بدون اجازه بر روی مرورگر نصب شده اند و یا تغییرات مدام صفحه خانگی روبه رو شده اید و یا نرم افزارهای عجیب و غریبی در هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا شده اند نشانه آلوده شدن سیستم به جاسوس افزارها، تراویان، تروجان ها و یا یکی از کرم های اینترنتی است. Loaris Trojan Remover می تواند نهایت امنیت را در برابر تروجان ها در سیستم شما برقرار کند و از اطلاعات شخصی از قبیل رمز ها و ... محافظت کند.
ویژگی های نرم افزار Loaris Trojan Remover 1.2.7.3 :
- حذف جاسوس افزارها، تراویان، تروجان ها و کرم های اینترنتی.
- پاکسازی سیستم ها از پاپ آپ ها,نرم افزار های مخرب،نوارابزارهای غیرمعتبر و...
- دارا موتوری قدرتمند برای تشخیص انواع تروجان ها و مخرب ها.
- ریست کردن تمامی تنظیمات مرورگرهای اینترنتی.

- ریست کردن تمامی سیاست های بروز رسانی ویندوز.
- ریست کردن اطلاعات موجود در حافظه مموری.
- بررسی و اسکن فلش ها و حافظه های متصل شده به سیستم.
- برقراری نهایت امنیت و جلوگیری از سرقت رمزهای عبور و ...
- نمایش گزارشات وضعیت اسکن ها.
- اسکن کردن نرم افزار های استارت آپ ویندوز.
- دارای قابلیت بروز رسانی .
- حجم کم نرم افزار با کارآیی بالا.

hero بازدید : 110 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزاری قدرتمند و جامع برای جستجو و دانلود در میان فایل های اشتراک گذاشته شده بین کاربران می باشد. توسط این نرم افزار می توانید انواع فایل ها را با سرعت بالا دانلود نمایید. امیدواریم نرم افزار FrostWire مورد قبول تان واقع شود.

 

 

 

hero بازدید : 124 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

برنامه Vuze 4.7.0.0 برنامه ای است تحت جاوا که همانند برنامه bittorrent می توانید از سایت هایی که فایل های torrent دراختیار شما قرار می دهید دانلود کنید .به جرأت می توانم بگویم این برنامه بسیار حرفه ای تر و پیشرفته تر است از سایر برنامهای همانند bit torrent است .از جمله قابلیت هایی که برای افرادی که میخواهنداز تورنت دانلود کنند قابلیت جستجو در فایل های است Azureus بصورت مستقیم پنجره جستجو را در برنامه قرار داده تا جستجو درمیان فایل های تورنت بسیار آسان گردد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از فیری دان ، دریافت نموده و لذت ببرید.

hero بازدید : 153 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

 

RipTiger آسان ترین راه برای این کار و قوی ترین نرم افزار در این زمینه است.این نرم افزار یک نرم افزار آنلاین است که زمانی که شما فیلم را تماشا می کنید، به صورت اتوماتیک آن را ذخیره می کند و معمولا این کار دقیقا همزمان با کلیک شما بر روی دکمه ی Play انجام می گیرد.شما برای ذخیره لازم نیست ویدئو را تا آخر تماشا کنید، می توانید مرورگر خود را ببندید، اما RipTiger تا زمانی که شما دانلود را کنسل نکنید، دست از دانلود نمی کشد RipTiger در کیفیت بالا و قابل قبولی ویدئو را در هاردتان ذخیره می کند.

hero بازدید : 132 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار قدرتمندی است که با استفاده از آن می توانید فایل های تورنت را دانلود کنید.این نرم افزار به خاطر داشتن امکانات و ویژگی های بهتری نسبت به سایر رغبایش بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد  از جمله این ویژگی ها : آر اس اس خودکار دانلود ، اولویت بندی پهنای باند پشتیبانی از پروتکل رمزگذاری خصوصیات مشترک و… را دارد qBittorrent کاملا رایگان و کم حجم بوده و با استفاده از توانایی بالایی که در دریافت اطلاعات از شکبه تورنت دارد برای شما امکان دانلود هرچه راحت تر از نورنت را فراهم می کند.

hero بازدید : 112 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

هر ویدئو، موسیقی و یا آهنگی که بر روی مرورگر شما در حال پخش است را شناسایی و دانلود می کند و با استفاده از این نرم افزار می توانید با سرعت بیش از ۱۰x از سایتهایی که از طریق HTTP پشتیبانی می شوند، دانلود کنید. jaksta بیشترین تعداد پروتکل دانلود امروزی را پشتیبانی می کند. از توانایی های این نرم افزار این است که نیازی به ادامه پخش ویدئو و یا آهنگی که می خواهید دانلود کنید نیست، بلکه این نرم افزار پس از اتصال به مرورگر شما لینک مورد نیاز خود را شناسایی کرده و دانلود را شروع می کند، بعد از آن می توانید پخش را متوقف کنید. این نرم افزار دانلود از اکثر سایت ها پشتیبانی می کند. سرعت واقعی دانلود به شبکه شما و ظرفیت سرور بستگی دارد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید ویدئو های HD با ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ مگا بایت را تنها در ۳ دقیقه دانلود کنید. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار امکان تبدیل فرمت فایل های دانلود شده می باشد. نیازی نیست نگرانی درمورد فرمت فایلی که می خواهید دانلود کنید داشته باشید زیرا این نرم افزار امکان تبدیل فرمت آن را برای شما فراهم آورده است. تنها کافیست فرمتی را که می خواهید از منوی آبشاری موجود در نرم افزار انتخاب کنید تا jaksta پس از اتمام دانلود فایل، آن را به فرمت انتخابی شما تبدیل کند. این نرم افزار دارای ۲۰ مورد از تنظیمات مربوط به تبدیل فرمت فایل ها می باشد و تمامی فرمت های رایج را پشتیبانی می کند و حتی امکان استخراج صدا و موزیک از ویدئو ها را نیز فراهم آورده است......

hero بازدید : 125 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

نرم افزاری برای مدیریت دانلود با کارایی و عملکرد بسیار بالاست که به شما اجازه می دهد هر چیزی را از اینترنت دریافت کنید. توسط این نرم افزار می توانید نرم افزار، بازی، موزیک، فیلم، عکس، فلش، سند، فیدهای RSS، وبلاگ، وب سایت و سایت های FTP و … را به طور کامل دانلود کنید. سرعت دانلودتان ۵۰۰% افزایش خواهد یافت. می توانید دانلودهای ناتمام تان را دنبال کنید یا برای دانلود موردنظرتان زمان مشخص یا منظمی تعیین کنید و … . این نرم افزار همچنین سختی دریافت لینک را بسته به نوع اتصال تان (به اینترنت) تشخیص می دهد. توسط جستجوگر سایت این نرم افزار می تواند لینک های یک وب سایت را بدست آورید. نشان دادن پیش نمایشی از فایل های در حال دریافت و سازماندهی آن ها نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است. بسیار عالی

 

 

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 495
  • بازدید سال : 8,174
  • بازدید کلی : 82,466
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for freedown.rozblog.com