loading...
بزرگترین سایت دانلود | سایت دانلود
آخرین ارسال های انجمن
hero بازدید : 644 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

ابزارهای امنیتی مختلفی را امروزه می توان یافت که به کمک آن ها کاربران برای ایجاد امنیت بیشتر سیستم های کامپیوتری خود تلاش می کنند. این نرم افزارها که به کمک شرکت های امنیتی نرم افزاری تولید می شوند با انجام بسیاری از اقدامات خودکار بر روی سیستم عامل اقدام به ایجاد یک امنیت مناسب کرده و ضعف های سیستم را پوشش می دهند. این نرم افزارها به گونه ای طراحی شده اند که کاربر نیاز به مدیریت سختی توسط آن ها نداشته باشد و تنها چگونگی استفاده از ابزارها بر عهده کاربر می باشد. بسیاری از شرکت هایی که در زمینه امنیت سیستم های کامپیوتری فعالیت می کنند در بخش نرم افزاری خود اقدام به ساخت این برنامه ها می کنند.

در این مطلب با یکی از مشهورترین این نرم افزارها آشنا می شوید.

 

Comodo Internet Security نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Comodo Security Solutionsمی باشد.

 

این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است:

- Firewall که مسئولیت نظارت بر سیستم و اطلاعات در حال رد و بدل شدن می باشد تا مانع از نفوذ هکره شود.

- Antivirus که بخش ضد ویروس نرم افزار می باشد و برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم به ویروس ها فعالیت می کند

- Live Security Expert که بخش نظارتی 24 ساعته در طول 7 روز هفته برای شما کاربرانی می باشد که به صورت مداوم سیستم خود را فعال و روشن نگهداری می کنید

 

- Wi-Fi Security که برای برقراری امنیت ارتباطات بی سیم شما می باشد و اطلاعاتی که به صورت بی سیم در حال نقل و انتقال می باشند را به صورت رمزنگاری شده بر روی شبکه ارسال می کند.

 

hero بازدید : 157 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

Comodo Internet Security نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم افزارکاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Comodo Security Solutionsمی باشد.

http://p30world.com/p30images/2/1390/16.5/comodis.jpg

ویژگی های نرم افزار Comodo Internet Security 5.5.195786 :

- محافظت از حملات داخلی و خارجی

- جلوگیری از دسترسی نرم افزار مخرب

- محافظت از اطلاعات شخصی شما در مقابل هکر ها

- سازگاری با انواع سیستم عامل ها

- دارا بودن دیوار آتش قدرتمند

و...

hero بازدید : 164 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

Dr.Web Anti-Virus یکی از بهترین آنتی ویروس های دنیا است که در پیدا کردن ویروس ها و حذف فایل های ویروسی بسیار قدرتمند عمل می کند. با استفاده از آن، شما امنیتی کامل در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها ، آگهی افزارها و حملات هکرها خواهید داشت. این آنتی ویرس با ترکیب اسکنر و دیوار آتشین قدرتمندش ،با قدرت بالا، کل سیستم عامل شما را اسکن کرده و آن را از انواع بدافزارها پاک سازی می کند.
امکانات نرم افزار Dr.Web Anti-Virus :
- آنالیز اکتشافی Dr.Web Anti-Virus بر پایه معیارهای گروه های مختلف نرم افزارهای خطرآفرین پایه ریزی شده است و بیشتر خطرات را شناسایی می کند.
- آنتی ویروس Dr.Web روی کامپیوترهای آلوده به خوبی نصب شده و عمل می کند و حتی قابلیت اجرا از روی دستگاه های قابل حمل ، بدون نصب نرم افزار را دارا می باشد.
- تکنولوژی اسکن non-signature در این آنتی ویروس، احتمال کشف ویروس های ناشاخنه را افزایش می دهد.

- اسکن فایل های فشرده شده با هر مقدار فشردگی.
- برترین آنتی ویروس برای تشخیص و غیرفعال کردن Rootkit های پیچیده.
- تکنولوژی های هوشمند اسکن حافظه برای متوقف کردن ویروس های موجود در رم قبل از انتشار آنها در هارد درایو.
- تشخیص و غیر فعال کردن ویروس هایی که تنها روی RAM وجود دارند و روی هارد دیسک های قرار ندارند.
- بهترین عملکرد تعمیر فایل ها.
- اسکن بسیار سریع.
- تکنولوژی های منحصر به فرد برای تشخیص خطرات ناشناخته.
- تشخیص و غیر فعال کردن ویروس های پیچیده.
- محافظت در برابر دسترسی های غیر مجاز توسط شبکه، جلوگیری از انتشار ناخواسته اطلاعات، متوقف کردن اتصالات مشکوک و لایه های نرم افزارها.

hero بازدید : 329 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار PC Tools Internet Security یک نرم افزار ساده می باشد که به شما قدرت مبارزه در برابر همه نوع تهدید اینترنتی را می دهد.

این نرم افزار شامل بخش های متفاوتی مانند آنتی ویروس ، جلوگیری از سرقت اطلاعات و حفاظت در برابر جرایم اینترنتی می باشد . شما با این نرم افزار می توانید از جدیدترین جرایم اینترنتی ، در ابزارهای جستجوی اجتماعی و ... خود را در امان نگه دارید ، از کارت اعتباری خود محافظت کنید و در صورت استفاده از نام کاربری و رمز عبور در سایت های مشکوک هشدارهای لازم را دریافت کنید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PC Tools Internet Security :

محافظ کامپیوتر همه کاره :

محافظت از شما در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها ، سارقین هویت ، کلاهبرداری های اجتماعی و criminal های سایبری.

جدیدترین فناوری های تشخیص :

نظارت بر سایت های مخرب و استفاده از راه های مختلف برای کشف روش های جدید این گونه سایت ها.

PC Tools Internet Security

محافظت اجتماعی و کلاهبرداری :

محافظت در مقابل سایت هایی که مردم را با گرفتن پول و یا افشای اطلاعات فریب میدهند.

سریعتر از همیشه :

امکان افزایش ضریب امنیت کامپیوتر شما بدون نگرانی در استفاده های روزانه.

بروز رسانی دائمی :

حصول اطمینان در رابطه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های ارایه شده از سوی شرکت.

ویژگی های جدید و بهبود یافته :

- هشدار کلاهبرداری که از شما در برابر ایده های جرایم اینترنتی مانند "به سرعت پولدار شوید" و آنتی ویروس های غیرواقعی ، محافظت از کارت های اعتباریتان ، اطلاعاتتان و... کمک می کند.

- تکنولوژی تشخیص تهدیدهای چند لایه که این تکنولوژی دارای رتبه های برتر جهانی بوده و توصیه داوران جهانی می باشد.

- رفتار محافظتی هوشمندانه که از طریق آنالیز دقیق نرم افزارها در صورت مواجهه با فعالیت های مخرب سریعا آن ها را مسدود می کند.

- دارای بخش های آنتی ویروس ، آنتی اسپای ، آنتی اسپم و فایروال.

hero بازدید : 105 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

TrustPort Total Protection یکی از برترین نرم افزارها امنیتی شامل آنتی ویروس ، دیوار آتش ، ابزار های مبارزه با بدافزارها (Malware) ، خطرات آنلاین و سرقت اطلاعات محرمانه می باشد. این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و جاسوس افزارها کاملا محافظت می کند. تمامی ایمیل ها و وبسایت ها توسط آن بررسی می شوند تا محتوای خطرناک آنها تشخیص داده شوند.ایجاد امنیت بالای اطلاعات محرمانه بوسیله رمزگذاری یا پاک سازی دائمی آنها، از دیگر امکانات TrustPort Total Protection است.
امکانات نرم افزار Total Protection :
- آنتی ویروس و ضد جاسوس افزار : TrustPort Total Protection از اسکن و آنالیز اکتشافی سنتی استفاده می کند تا هر نوع بدافزار که ممکن است از طریق اینترنت یا دیگر رسانه ها وارد کامپیوتر شما شده باشند را غیر فعال کند. 2 موتور قدرتمند آن می توانند تمامی کدهای مخرب را به خوبی شناسایی کنند.
- دیوار آتشین شخصی : دیوار آتشین لایه امنیتی اتصال کامپیوتر شما به اینترنت است. این نرم افزار به صورت خودکار به تمامی نرم افزارهای عادی اجازه اجرا می دهد اما در مواقع مشکوک و خطرآفرین از کاربر در مورد اجرا و یا غیرفعال کردن آن سوال می کند.

Total Protection

- محدود کردن دستگاه های سخت افزاری : این بخش از نرم افزار سطح جدیدی از حفاظت اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد. این قابلیت با محدود کردن دسترسی دستگاه های خارجی مانند فلش ها و هاردهای اکسترنال به منظور جلوگیری از انتقال اطلاعات توسط کاربران، در شرکت های بزرگ بسیار کاربرد دارد.

- قابلیت Portunes : این ماژول برای محافظت از داده های حساس کاربران مانند شماره کارت های اعتباری، شماره حساب بانکی، نام کاربری و کلمه عبور، پین کد و یادداشت های خصوصی کاربرد داشته و امکان هماهنگ سازی با دستگاه های تلفن همراه آیفون از طریق سیستم ابر را دارا می باشد.

- رمزگذاری اطلاعات و پاک سازی دائمی آنها : 2 روش حفاظت اطلاعات در این نرم افزار وجود دارد. شما می توانید فایل های خود را به صورت رمزگذاری شده آرشیو کنید و همینطور می توانید اطلاعات حساسی که دیگر نیازی به آنها ندارید را به صورت دائمی و غیر قابل بازگشت از روی سیستم خود حذف کنید.
- آنتی ویروس قابل حمل : با استفاده از TrustPort Total Protection می توانید یک نسخه از آنتی ویروس را به صورت قابل حمل روی فلش درایو خود تهیه و کامپیوترهای دیگر را توسط آ اسکن کنید.
- دیسک بازیابی سیستم : شما می توانید یک دیسک بازیابی سیستم به همراه یک ماژول آنتی ویروس را توسط TrustPort Total Protection تهیه کنید تا اگر یک ویروس صدمات جدی به سیستم شما زد بتوانید به راحتی بدافزار مربوطه را حدف و سیستم عامل را اجرا کنید.

hero بازدید : 136 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

BitDefender Total Security 2013 نام بسته امنیتی و آنتی ویروسی پرقدرت، جهت حل تمامی مشکلات امنیتی در محیط اینترنت و غیر اینترنت می باشد. این مجموعه رایانه شما را در مقابل هرگونه آلودگی مانند : ویروس ، نرم افزار های جاسوسی ، اسپم و.... محافظت می کند. در قسمت محافظت اینترنتی یا Internet Security این بسته، ابزارهای فراوانی تعبیه شده است که هر کدام از آنها در برقراری امنیت سیستم تاثیر به سزایی دارند و در ادامه به آن ها اشاره می شود.

همچنین این نرم افزار مجهز به دو بخش شناسایی فعال و مجازی بر پایه سیستم Cloud برای توقف تهدیدهای الکترونیکی که باعث از دست رفتن سایر نرم افزارها می گردد می باشد. جلوگیری از سرقت ID شما ، حفاظت در شبکه های اجتماعی و فایروال دو طرفه بخشی از ویژگی های نرم افزار Total Security 2013 می باشد.

 


ویژگی Bitdefender Safepay تمامی صفحات بانکی شما را در یک مرورگر امن به اجرا در می آورد تا از دسترسی هکرها به اطلاعات حساب شما جلوگیری کند.

Security Widget شما را قادر می سازد تا تمامی رویدادهای امنیتی خود را تحت کنترل داشته باشید، همچنین شما می توانید با قابلیت drag-and-drop فولدر های خود را جهت اسکن در این ویجت قرار دهید.

USB Immunizer نیز برای مصونیت فلش شما از انواع ویروس ها طراحی گردیده و نگرانی شما در مورد آلوده بودن فلش شما یا دوستانتان را برطرف می کند.

BitDefender Total Security

ویژگی های اصلی نرم افزار BitDefender Total Security :
- حفاظت از رایانه در مقابل آلودگی های مختلف.
- استفاده از موتور اسکن قدرتمند در بخش Firewall.
- دارا بودن ابزار بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز.
- دارا بودن ابزار تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات
ضروری.

- قابلیت  فیلترگذاری بر روی لینک های ارسال شده از طرف دوستان در سایت های Facebook و Twitter.
- مجهز به سیستم Autopilot جهت اتخاذ تصمیمات بدون دردسر توسط خود نرم افزار.

- حالت امدادگر جهت ری بوت کردن و ورود به فضای مطمئن.

- بهبود وضعیت مشاور جستجو.

- اسکن Dispatcher.
- استفاده از موتور اسکن قدرتمند در بخش Firewall.

- اسکن در مفابل آسیب پذری امنیتی.

- آنتی اسپم.

- کنترل توسط والدین برای محافظت از کودکان(وارد کردن زمان استفاده یا آدرس سایت).

hero بازدید : 526 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

Quick Heal Total Security از کامپیوترها و لپ تاپ ها در برابر تمامی انواع خطرات اینترنتی و شبکه ای محافظت به عمل می آورد. این نرم افزار بعد از نصب مانند یک سپر محافظ در برابر ویروس ها، کرم های اینترنتی، تروجان ها، جاسوس افزارها و دیگر خطرات اینترنت برای سیستم شما عمل می کند.

 

 

امکانات نرم افزار Quick Heal Total Security :
- آنتی ویروس : اسکن و حذف ویروس ها، کرم ها ، تروجان ها و دیگر خطراتی که ممکن است از طریق درایوهای قابل حمل، ایمیل یا دانلود از طریق اینترنت وارد سیستم شما شوند.
- ضد جاسوس افزار : تشخیص، پاک سازی و بلاک کردن جاسوس افزارها برای جلوگیری از سرقت هویت افراد به صورت خودکار.
- ضد بدافزار : اسکن رجیستری، فایل ها و پوشه ها با سرعت بالا برای تشخیص و پاکسازی انواع جاسوس افزار، آگهی افزار، دایالر، Riskware و دیگر خطرات احتمالی.
- ضد روت کیت : تشخیص و پاکسازی روت کیت ها با اسکن عمیق سیستم.
- امنیت دیوار آتشین : کارکرد آهسته و قدرتمند در پس زمینه ویندوز و بررسی فعالیت شبکه بر کشف ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر بدافزارها.

Quick Heal Total Security

- امنیت مرورگر : محافظت از مرورگر شما در برابر خطرات سایت های مخرب.
- ضد حملات فیشینگ : اسکن خودکار تمامی صفحات وب جهت محافظت در برابر فعالیت های کلاه برداری توسط حملات فیشینگ در حین مرور وب.
- آنتی اسپم : بلاک کردن ایمیل های اسپم، ایمیل های حملات فیشینگ، ایمیل های زائد و غیره قبل از رسیدن به Inbox شما.
- استفاده از امنیت زنده و ابری برای بررسی فایل های مشکوک و محدود کردن آنها قبل از اجرا.
- زمان بندی، کنترل و بررسی مقدار استفاده از اینترنت برای کودکان با قابلیت تنظیم کردن بخش های مختلف آن.
- محافظت از سرقت اطلاعات.
- پاک کردن ایمن اطلاعات مهم برای جلوگیری از بازیابی آن توسط نرم افزارهای مختلف بازیابی.
- اسکن و پاک سازی گوشی های موبایل، گوشی های هوشمند و PDA ها از ویروس از طریق کامپیوتر.
- افزایش کارآیی کامپیوتر با بهینه سازی نرم افزارهای Startup، سرویس ها و پاک سازی ورودی های ناخواسته رجیستری و فایل ها.
- ساخت دیسک نجات ویندوز.
- اسکن زمان بالا آمدن (Boot) ویندوز.

hero بازدید : 123 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

FortKnox Personal Firewall یک دیوار آتش شخصی برای محافظت از کامپیوترها در برابر حملات هکرها ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی و خطرات مختلف اینترنتی می باشد. آیا نگران سرقت اطلاعات شخصی و ارسال آنها بر روی اینترنت توسط هکرها و نرم افزارهای جاسوسی هستید؟ پس FortKnox Personal Firewall را دانلود و نصب کنید و از یک دیوار آتشین شخصی قدرتمند برای مقابله با این خطرات استفاده کنید. این نرم افزار دارای بخشی برای قرار دادن قوانین خاص روی نرم افزارها می باشد تا کاربران بتوانند روی چگونگی ارتباطات نرم افزار با اینترنت به خوبی کنترل داشته باشند. اینکار با قرار دادن تنظیماتی برای قوانین میسر می باشد تا کاربران بتوانند نیازهای شخصی خود را نیز بر طرف کنند. رابط گرافیکی نرم افزار بسیار ابتکاری طراحی شده است و هم برای کاربران مبتدی و هم برای کاربران حرفه ای بسیار مناسب می باشد.

 


 

امکانات نرم افزار NETGATE FortKnox Personal Firewall v8.0.805.0 :
- محافظت از سیستم ها در برابر حملات وارد شونده و خارج شونده.
- واقع نگاری ترافیک و پاکت ( بسته کوچک).
- بازرسی و بازبینی پاکت های وضعیتی.
- سیستم امنیتی حریم گذاری داخلی و یکپارچه.
- مرور کلی تمامی اتصالات سیستم.
- قوانین حرفه ای برای کاربران با تجربه و متخصص.
- تکنولوژی های ضد کلاه برداری.
- تنظیمات برای به اشتراک گذاری فایل و پرینتر.
- رابط گرافیکی کاربر پسند.
- آپدیت خودکار و منظر پایگاه داده ها.

NETGATE FortKnox Personal Firewall

- سیستم کنترل سایت ها با قابلیت بلاک کردن وب سایت های منتخب.
- جلوگیری از نمایش تبلیغات در صفحات وب.
- بلاک کردن ارجاع ها ( Referes ).
- بلاک کردن ActiveX ها.
- بلاک کردن کوکی ها.
- تنظیمات ساده نرم افزار.
- پشتیبانی از پوسته های زیبا.
- پشتیبانی از زبان های مختلف.
- پشتیبانی فنی.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 465
  • بازدید سال : 8,144
  • بازدید کلی : 82,436
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for freedown.rozblog.com