loading...
بزرگترین سایت دانلود | سایت دانلود
آخرین ارسال های انجمن
hero بازدید : 110 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزاری قدرتمند و جامع برای جستجو و دانلود در میان فایل های اشتراک گذاشته شده بین کاربران می باشد. توسط این نرم افزار می توانید انواع فایل ها را با سرعت بالا دانلود نمایید. امیدواریم نرم افزار FrostWire مورد قبول تان واقع شود.

 

 

 

hero بازدید : 124 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

برنامه Vuze 4.7.0.0 برنامه ای است تحت جاوا که همانند برنامه bittorrent می توانید از سایت هایی که فایل های torrent دراختیار شما قرار می دهید دانلود کنید .به جرأت می توانم بگویم این برنامه بسیار حرفه ای تر و پیشرفته تر است از سایر برنامهای همانند bit torrent است .از جمله قابلیت هایی که برای افرادی که میخواهنداز تورنت دانلود کنند قابلیت جستجو در فایل های است Azureus بصورت مستقیم پنجره جستجو را در برنامه قرار داده تا جستجو درمیان فایل های تورنت بسیار آسان گردد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از فیری دان ، دریافت نموده و لذت ببرید.

hero بازدید : 153 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

 

RipTiger آسان ترین راه برای این کار و قوی ترین نرم افزار در این زمینه است.این نرم افزار یک نرم افزار آنلاین است که زمانی که شما فیلم را تماشا می کنید، به صورت اتوماتیک آن را ذخیره می کند و معمولا این کار دقیقا همزمان با کلیک شما بر روی دکمه ی Play انجام می گیرد.شما برای ذخیره لازم نیست ویدئو را تا آخر تماشا کنید، می توانید مرورگر خود را ببندید، اما RipTiger تا زمانی که شما دانلود را کنسل نکنید، دست از دانلود نمی کشد RipTiger در کیفیت بالا و قابل قبولی ویدئو را در هاردتان ذخیره می کند.

hero بازدید : 132 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار قدرتمندی است که با استفاده از آن می توانید فایل های تورنت را دانلود کنید.این نرم افزار به خاطر داشتن امکانات و ویژگی های بهتری نسبت به سایر رغبایش بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد  از جمله این ویژگی ها : آر اس اس خودکار دانلود ، اولویت بندی پهنای باند پشتیبانی از پروتکل رمزگذاری خصوصیات مشترک و… را دارد qBittorrent کاملا رایگان و کم حجم بوده و با استفاده از توانایی بالایی که در دریافت اطلاعات از شکبه تورنت دارد برای شما امکان دانلود هرچه راحت تر از نورنت را فراهم می کند.

hero بازدید : 112 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

هر ویدئو، موسیقی و یا آهنگی که بر روی مرورگر شما در حال پخش است را شناسایی و دانلود می کند و با استفاده از این نرم افزار می توانید با سرعت بیش از ۱۰x از سایتهایی که از طریق HTTP پشتیبانی می شوند، دانلود کنید. jaksta بیشترین تعداد پروتکل دانلود امروزی را پشتیبانی می کند. از توانایی های این نرم افزار این است که نیازی به ادامه پخش ویدئو و یا آهنگی که می خواهید دانلود کنید نیست، بلکه این نرم افزار پس از اتصال به مرورگر شما لینک مورد نیاز خود را شناسایی کرده و دانلود را شروع می کند، بعد از آن می توانید پخش را متوقف کنید. این نرم افزار دانلود از اکثر سایت ها پشتیبانی می کند. سرعت واقعی دانلود به شبکه شما و ظرفیت سرور بستگی دارد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید ویدئو های HD با ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ مگا بایت را تنها در ۳ دقیقه دانلود کنید. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار امکان تبدیل فرمت فایل های دانلود شده می باشد. نیازی نیست نگرانی درمورد فرمت فایلی که می خواهید دانلود کنید داشته باشید زیرا این نرم افزار امکان تبدیل فرمت آن را برای شما فراهم آورده است. تنها کافیست فرمتی را که می خواهید از منوی آبشاری موجود در نرم افزار انتخاب کنید تا jaksta پس از اتمام دانلود فایل، آن را به فرمت انتخابی شما تبدیل کند. این نرم افزار دارای ۲۰ مورد از تنظیمات مربوط به تبدیل فرمت فایل ها می باشد و تمامی فرمت های رایج را پشتیبانی می کند و حتی امکان استخراج صدا و موزیک از ویدئو ها را نیز فراهم آورده است......

hero بازدید : 125 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

نرم افزاری برای مدیریت دانلود با کارایی و عملکرد بسیار بالاست که به شما اجازه می دهد هر چیزی را از اینترنت دریافت کنید. توسط این نرم افزار می توانید نرم افزار، بازی، موزیک، فیلم، عکس، فلش، سند، فیدهای RSS، وبلاگ، وب سایت و سایت های FTP و … را به طور کامل دانلود کنید. سرعت دانلودتان ۵۰۰% افزایش خواهد یافت. می توانید دانلودهای ناتمام تان را دنبال کنید یا برای دانلود موردنظرتان زمان مشخص یا منظمی تعیین کنید و … . این نرم افزار همچنین سختی دریافت لینک را بسته به نوع اتصال تان (به اینترنت) تشخیص می دهد. توسط جستجوگر سایت این نرم افزار می تواند لینک های یک وب سایت را بدست آورید. نشان دادن پیش نمایشی از فایل های در حال دریافت و سازماندهی آن ها نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است. بسیار عالی

 

 

hero بازدید : 151 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت  نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.
با بیت تورنت می توانید فایل های مورد نظر خود را سریعتر دانلود نمایید و با به اشتراک گذاری فایل ها و پهنای باند در تسریع عمل دانلود شرکت نمایید. اکثریت قابلیتهایی که در کلاینت بیت تورنت ارائه شده اند در نرم افزار µTorrent نیز مانند الویت بندی پهنای باند، زمانبندی، دانلود خودکار آر اس اس و Mainline DHT سازگار با بیت کامت وجود دارند. این برنامه همچنین از رمزنگاری پروتکل همراه با مشخصات فنی سازگار با Azureus و BitComet و نسخه های بعدی آنها پشتیبانی می نماید. این برنامه با در نظر گرفتن نهایت کارآمدی و بصورت رایگان نوشته شده است، برخلاف بعضی کلاینت های دیگر تورنت ،این نرم افزار از منابع سیستمی به میزان بسیار زیاد استفاده نمی نماید و بصورت معمول کمتر از ۶ مگابایت از فضای حافظه سیستمی را مشغول خود می نماید که به شما اجازه می دهد از تمامی عملکردهای رایانه خود در حین استفاده از این نرم افزار بسادگی وبدون ایجاد هرگونه وقفه استفاده نمایید.

 

hero بازدید : 177 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

 

نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای جستجو و دانلود انواع زیرنویس ها با زبان های گوناگون می باشد. توسط نرم افزار OpenSubdownloader به سادگی در کمترین زمان ممکن می توانید زیرنویس دلخواه خود را در صورت موجود بودن در اینترنت، دانلود نمایید.

hero بازدید : 126 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

 

نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود فایل ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد

hero بازدید : 125 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزاری حرفه ای و بسیار قدرتمند می باشد که به وسیله آن می توانید محتوای کامل یک وب سایت اینترنتی مثل متن، تصاویر، صدا و ویدئو… را درون رایانه خود ذخیره نمایید. نرم افزار InSpyder Web2Disk را در ادامه از وب سایت فیری دان دریافت نمایید.

 

hero بازدید : 127 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

 

نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای دریافت آسان تر فایل های مختلف از اینترنت است . این بدین معنی است که شما می توانید به راحتی فیلم ها ، فایل های موسیقی ، فایل های فشرده و … خود را با نهایت سرعت از پروتکل های FTP ، HTTP و HTTPS دانلود کنید . با قابلیت توربو این نرم افزار ، سرعت دانلود شما بهینه تر و بالاتر خواهد رفت . امکان مکث و از سرگیری دانلود ، پشیبانی برای بازکردن فایل های zip ، افزایش سرعت دانلود تا ۴۰۰ درصد ، تکه تکه کردن فایل در هنگام دانلود ، پشتیبانی از مرورگرهای مختلف و … از ویژگی های این نرم افزار می باشند که در ادامه می توانید نسخه نصبی و قابل حمل (Portable) آن را از سایت فیری دان  دریافت نمایید .

hero بازدید : 163 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

 

ابزاری کم حجم و رایگان برای دانلود انواغ فایل های اینترنتی می باشد که از پروتکل های Http ، Https و Ftp پشتیبانی می کند . تنها کافیست لینک موردنظر خود را از مروگر به داخل این برنامه بکشید تا دانلود شما ، آماده ی شروع شود و با نهایت سرعت آن را دریافت نمایید . در ادامه می توانید نسخه ی نصبی و قابل حمل این برنامه ی کم حجم را از وب سایت فیری دان  دریافت نمایید .

 

hero بازدید : 131 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

 

یک برنامه قدرتمند و در عین حال سبک در زمینه دانلود ویدیو می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید از هزاران سایت مختلف ویدیو دانلود کنید و سرعت دانلود خود را افزایش دهید. این برنامه به شما کمک می کند تا در زمانی که به گشت و گذار در اینترنت مشغول هستید و پنجره های تبلیغاتی ویدیویی مزاحم بازمی شوند را بصورت اتوماتیک بلوک کند. این برنامه ۱۰۰% رایگان و بدون هرگونه آلودگی می باشد. از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به سازگاری با تمامی فرمت های صوتی و تصویری , شناسایی اتوماتیک لینک های قابل دانلود بدون کپی کردن URL , قابلیت تغییر نام فایلهای مشابه بصورت اتوماتیک و دستی , سبک بودن برنامه بگونه ای که در زمان نصب فقط ۵ مگابایت از فضا نیاز دارد و فقط ۲% از CPU استفاده می کند , دارای موتور پردازشگر بسیار قوی , سازگاری با HTTP, HTTPS , SOCKS5 , قابلیت Resume بصورت دستی و اتوماتیک در زمانی که اینترنت شما قطع می شود , سازگاری کامل با مرورگرهای Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera و… اشاره کرد.

hero بازدید : 215 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

 

ابزاری بسیار کاربردی و کم حجم در جهت سرعت بخشیدن به نرم افزار دانلود از تورنت می باشد ، اگر جز آن دسته از کاربرانی  که همیشه در تورنت در حال گشت و گذار و یافتن فایل های مورد نظر خود هستید حتما می دانید که این سرور به دلیل ازدحام فوق العاده بالا و شلوغ بودن سرورهای آن امکان دانلود با بالاترین سرعت میسر نیست و در بعضی موارد دانلود با سرعت بسیار پایینی انجام می پذیرد ، اما نرم افزار uTorrent Turbo Booster این مشکل را برطرف ساخته و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های تورنت خود را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید ، این نرم افزار با استفاده از حداکثر پنهای باند شما سرعت دانلود را افزایش داده و موجب می شود که فایل ها با سرعت بیشتری دانلود شوند بنابراین شما می توانید با نصب این نرم افزار  از سرعت بالای دانلود فایل ها در سرورهای مختلف تورنت لذت ببرید.

 

 

hero بازدید : 170 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

 

نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

 

 

 

hero بازدید : 136 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

 

یکی از معروفترین نرم افزارهای مدیریت دانلود است ، این نرم افزار مدیریت دانلود در مرحله اول سرعت کاربر را به دلیل مصرف از تمامی پهنای باند ممکن ، افزایش خواهد داد. این نرم افزار رایگان می باشد و کاربر مشکلات رایج در کرک کردن را نخواهد داشت و تمامی امکانات آن در دسترس خواهد بود. Orbit Downloader ضمن اینکه نرم افزاری برای دانلود با سرعت بالاست ، میتواند انواع ویدیوها و صوت های آنلاین در دنیای وب را دانلود کند. به این ترتیب این نرم افزار تبدیل به یکی از کاملترین نرم افزارهای مدیریت دانلود خواهد شد. محیط کاربری ساده باعث می شود کار با آن بسیار ساده باشد و بعد از مدت زمان کمی امکانات نرم افزار کاملا برای کاربر مشخص خواهد شد. این نرم افزار میتواند از انواع سایت ها که ویدیو و صوت را به صورت آنلاین به اشتراک میگذارند ، نظیر گوگل ، فیس بوک و یوتوب دانلود را انجام دهد. شرکت سازنده ادعا میکند که میتواند تا ۵ برابر سرعت دانلود کاربر را افزایش دهد. این نرم افزار از مرورگرهای کروم ، فایرفاکس ، اپرا و اینترنت اسکپلورر برای دانلود مستقیم لینک ها پشتیبانی خواهد نمود. این نرم افزار دارای تنظیمات اختصاصی در زمینه پراکسی بوده و کاربر به راحتی میتواند نسبت به تنظیم آن اقدام کند. یکی از ساده ترین قابلیت های نرم افزارهای مدیریت دانلود امکان resume و pause کردن لینک هایی است که این قابلیت ها را دارند می باشد و Orbit Downloader نیز آماده است تا در صورت امکان پذیر بودن pause و resume این کار را انجام دهد تا کاربر بتواند دانلود را متوقف کرده و در زمان دیگری ادامه آن را انجام دهد.

hero بازدید : 410 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

 

امروزه سايتهاي بسيار زيادي براي آپلود و يا به اشتراک گذاشتن فايل در  دایر شده اند و مطمئنآ شما در طي روز با برخي از آنها سروکار داريد. يکي از سايتهاي معروف آپلود و دانلود فايل که همه آن را مي شناسيد سايت مگاآپلود است. در اين سايت هم مانند ساير سايتهاي مشابه براي سود بيشتر دو پخش مجزا قرار دارد پخش اول که با نام آن را مي شناسيد مخصوص کاربراني است که اکانت سايت را خريداري کرده اند و در هنگام دانلود مي توانند از مزاياي دريافت از لينک مستقيم ، دريافت بدون محدوديت حجمي و ... استفاده کنند. اما پخش دوم که اکثر کاربران از آن استفاده مي کنند و با نام  آن را مي شناسيد مختص کاربر خاصي نيست و براي عموم آزاد است اما هر کاربر داراي محدوديت هايي مي باشد براي نمونه لينک دانلود غير مستقيم بوده و اگر در هنگام دانلود اتصال شما از اينترنت قطع شود مي بايست از اول دانلود فايل را شروع کنيد و يا هر کاربر در طول شبانه روز داراي محدوديت حجمي است و بعد از فرضآ 5 مگابايت دانلود، بايد مدت زماني را صبر کند تا بتواند فايل ديگري را از اين سايت دريافت کند و بسياري محدوديت هاي ديگر که همه با آشنا هستيد. از همين رو امروز درفیری دان  نرم افزاري را برايتان آماده کرده ايم که شما با استفاده از آن به راحتي و بدون محدوديت مي توانيد فايلهاي مورد نظرتان را از سایت مگاآپلود دانلود کنيد.
نرم افزار  به شما کمک می کند تا فایلهای مورد نظرتان را از سایت مگاآپلود با لینک مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. طریقه ی کار با این نرم افزار بسیار ساده است در واقع محیط آن از دو کادر تشکیل شده که شما در کادر اول آن لینک دانلود فایل مورد نظرتان کپی می کنید و سپس با کلیک بر روی گزینه ی ، نرم افزار لینک دانلود مستقیم از سایت را در اختیارتان قرار می دهد که شما با کپی کردن لینک بدست آمده در نوار آدرس مرورگر خود می توانید به صورت مستقیم فایل مورد نظرتان را دریافت نمایید. نسخه ای را که در اختیارتان قرار دادیم پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود که شما می توانید با کپی کردن فایل های نرم افزار درفلش مموری  خود در صورت نیاز از آن در محل های مختلفی که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.

hero بازدید : 222 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

 

امروزه تعداد سایت های به اشتراک گذاری ویدیو  یوتوب در حال است شما برای اینکه بتوانید کلیپ آپلود شده در این سایت ها را دانلود کنید نیاز به یک دانلود منیجر فایل های ویدیویی دارید. نرم افزاری را که امروز در سایت فیری دان  برایتان آماده کرده ایم قادر است تا فایل های ویدیویی را از سایت های پخش انلاین فیلم و کلیپ دانلود کند. نرم افزار یک دانلود منیجر بسیار قوی بوده که کاربرد آن تنها در سایت های پخش آنلاین فیلم و کلیپ می باشد . این نرم افزار محصول شرکت SpeedBit بوده و شما با کمک آن به راحتی می توانید ویدیو های مورد نظرتان را از اینگونه سایت ها دریافت کنید. این برنامه میتواند از 150 سایت بخش ویدیو در اینترنت فایل تصویری دانلود کند که برخی از این سایت ها عبارتند از:
MySpace, Yahoo, Metacafe, DailyMotion, Stage6, 5min, Facebook, Reuters, photobucket, Tudou, Bebo, Break, ESPN, AOL, CNN, Discovery, Veoh و ...
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

hero بازدید : 283 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

 

قطعآ شما در طي ساعات مختلفی که در اینترنت به سر میبرید فايلهاي بسيار زيادي را از سايتهاي اينترتي دريافت مي کنيد. داشتن نرم افزاری برای مدیریت بر روی فایلهای در حال دانلود بسیار ضروری است. از همین رو امروز در سایت فیری دان  نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه مدیریت بر روی دانلود فایل از اینترنت به شما کمک می کند. نرم افزار  یک دانلود منیجر بسیار قدرتمند به جهت دریافت انواع فایل از اینترنت می باشد. این نرم افزار که به DAP نیز معروف است قادر است تا هر گونه فایل از اینترنت را با هر فرمتی که باشد دریافت کند. همچنین افزایش سرعت دانلود تا 300%در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... از جمله قابلیت های بسیار خوب این دانلودمنیجر بوده که سبب جذابیت آن در بین کاربران شده است. علاوه بر این قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات خوب این برنامه است که شما میتوانید با کمک این قابلیت یک فایل چند صد  و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت کنید. سازگاری با مرورگرهای مختلف از جمله Netscape, Opera, Mozilla Firefox, Internet Explorer و ... دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

hero بازدید : 177 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

 

دانلود منیجر ها به یکی از اساسی ترین نرم افزار ها برای دانلود بدل گشته اند.به طوری که بدون دانلود منیجرها امکان دانلود به سختی میسر است.دانلود منیجر ها با استفاده از الگوریتم های هوشمند افزایش و بهبود سرعت دانلود،سهم به سزایی در کاهش زمان دانلود ها دارند.در پست امروز وبسایت فیری دان ،یکی از جدیدترین و برترین نرم افزار های دانلود منیجر یا مدیریت دانلود را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.  نرم افزاری ضروی برای بسیاری از کاربران است.این نرم افزار با تقسیم فایل ها به قسمت های کوچکتر،به طور خیره کننده ای سرعت دانلود را افزایش می دهد.این نرم افزار با اکثر مرورگر های اینترنتی مانند Internet Explorer, Firefox Mozilla, Google Chrome, Opera, Netscape و Communicator سازگاری کامل دارد و قابلیت دانلود و آپلود ویدئو از سایت های YouTube ، Google Video ، RuTube را دارد.
جهت دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

hero بازدید : 149 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

 

مدیر دانلود یا  برنامه‌ای رایانه‌ای است که برای انجام عملیات بارگذاری فایل‌ها از (و گاهی به) اینترنت برای ذخیره‌سازی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک دانلود منیجر باید وسیله‌ای فراهم کند تا از خطاها بدون اتلاف کاری که دانلودش تمام شده، بازیابی نماید، و بتواند اختیار تکه ‌تکه ‌کردن فایل دانلودی به ۲بخش یا بیش‌تر را به کاربر بدهد.در پست امروز وبسایت فیری دان ،دانلود منیجری قدرتمند را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. باعث افزایش چند برابری سرعت دانلود می شود و کاربران می توانند به راحتی و با سرعت بالا ،فایل دلخواهشان را از اینترنت دریافت کنند.به طور کلی هر کاربری که قصد دارد از اینترنت فایل دریافت کند می بایستی این کار را توسط یک نرم افزار دانلود منیجر انجام دهد تا در وقت و هزینه ی اینترنت صرفه جویی شود.این نرم افزار ابزاری فوق العاده کامل و غنی از امکانات است که می تواند تمامی خواسته های کاربران را جواب گو باشد.این دانلود منیجر رایگان با اکثر مرورگر های اینترنتی مانندIE و Mozilla Firefox سازگار است و به راحتی می توانید ویدئو های آنلاین را توسط نوار ابزار این نرم افزار دانلود کنید.ویژگی مهم این نرم افزار امکان دانلود آسان از وبسایت های به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری مانند YouTube، Myspace، Google Video، MetaCafe، DailyMotion، iFilm/Spike، Vimeo می باشد.از ویژگی های کلی این نرم افزار می توان به توقف موقتی دانلود فایل‌های بزرگ، ادامهٔ دانلودهای شکسته‌شده یا متوقف، دانلود فایل‌ها در اتصال‌های ضعیف، دانلود چند فایل از یک سایت به‌صورت خودکار، دانلودهای زمان‌بندی‌شده، پهنای باند کاربردی تغییرپذیر، افزایش سرعت دانلود تا 500 برابر، تکه تکه کردن فایل برای دریافت سریعتر و... اشاره کرد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

hero بازدید : 124 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. حتما دانلود کنید !!

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 528
  • بازدید سال : 8,207
  • بازدید کلی : 82,499
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for freedown.rozblog.com