loading...
بزرگترین سایت دانلود | سایت دانلود
آخرین ارسال های انجمن
fox بازدید : 176 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

Aviraبا افزایش روز افزون بد افزار ها و ویروس های رایانه، آنتی ویروس های متعددی نیز به بازار ارایه شده اند. در این بین برخی از نرم افزار ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تاثیر گذاری فوق العاده ای داشته اند ، یکی از این نرم افزار های قدرتمند، سری آنتی ویروس های شرکت Avira می باشند که کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده اند به طوری که در یک آمار رسمی میزان دانلود این نرم افزار بالاتر از نرم افزار های دیگر همچون Kaspersky و NOD32 بوده است که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد.

این شرکت 3 نوع نرم افزار در پک امنیتی خود ارایه کرده است که شامل Avira Antivirus Premium که آنتی ویروس اصلی و قدرتمند این شرکت می باشد، Avira Internet Security که ابزار امنیت در اینترنت این شرکت نیز همراه آن می باشد و آخرین نرم افزار آن Avira Free Antivirus است که نسخه ی رایگان آنتی ویروس اصلی این شرکت است و به صورت رایگان ارایه شده است. امروز در وب سایت دانلود رایگان نسخه ی 2013 این پک نرم افزاری را برای دانلود شما عزیزان به صورت کاملا رایگان با Key های معتبر آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. با نصب این پک نرم افزاری خود را به طور کامل در مقابل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، روت کیت ها، هکر ها، ابزار های جاسوسی و ... ایمن خواهید کرد و امکان نفوذ در رایانه ی شما تقریبا غیر ممکن خواهد شد. تمام نرم افزار های پک قدرتمند Avira از رابط کاربری آسان و محیطی جذاب بهره مند هستند و با سرعت اجرای بالا در سری بهترین آنتی ویروس های جهان گرفته اند.

دانلود آنتی ویروس آویرا 2013 - Avira Antivirus Free - Antivirus Premium - Internet Security

 حال به تفسیر به شرح امکانات هر یک از نرم افزار های این پک می پردازیم :

Avira Antivirus Premium 2013

همانطور که گفتیم  Avira Antivirus Premium 2013، اصلی ترین نرم افزار پک Avira می باشد که یک آنتی ویروس قدرتمند را در اختیار شما قرار خواهد داد. شرکت Avira در ارایه ی این نرم افزار به طور رسمی اعلام کرده است با وجود افزایش روز افزون ویروس ها و با وجود این نرم افزار در رایانه ی شما متعهد است که هیچ بد افزاری قادر به ورود به رایانه ی شما نخواهد بود؛ با فاصله زمانی بسیار کمی آپدیت های این نرم افزار از طرف شرکت تولید می شود که کاربران آن، قادرند آنها را دریافت و بانک اطلاعاتی نرم افزار خود را به روز کنند و اینگونه تضمین می کند که قادر به مقابله با هر بد افزاری باشد. این نرم افزار به خودی خود و بدون آپدیت قادر است بیش از 150،000 ویروس مختلف را شناسایی و از رایانه ی شما حذف نماید که نشان دهنده ی کامل بودن بانک اطلاعاتی این نرم افزار دارد. این نرم افزار از ابزار اسکن سریع بهره مند بوده و قادر است رایانه ی شما را در سریع ترین زمان ممکن مورد اسکن قرار داده و بد افزار های مختلف را شناساییی کند؛ لازم به ذکر است این نرم افزار در مورد حرکت های غیر عادی موجود در برخی از فایل ها که در حال وارد شدن به رایانه ی شما هستند گارد امنیتی شدیدی دارد و قادر است فایلی که شما اجازه ی ورود به آن را داده اید مورد بررسی قرار دهد و در صورت آلوده بودن شما را با خبر میسازد، از این سری فایل ها می توان به فایل هایی که شما از اینترنت دانلود می کنید، فایل هایی که از هارد های خارجی در رایانه کپی میشوند و ... اشاره نمود.

نرم افزار Avira AntiVir Premium در مقابل بد افزار های جاسوسی همچون trojaner, worms, backdoors, jokes و ... بسیار قدرتمند است و از ورود و فعالیت چنین بد افزار هایی جلوگیری می کند که از دزدی و از بین رفتن اطلاعات شما جلوگیری می کند. این نرم افزار همچنین با دارا بودن دو امکان جالب MailGuard , WebGuard امنیت شما را در وبگردی نیز تضمین خواهد کرد و تمام ایمیل ها، صفحات وب و ... را مورد بررسی قرار خواهد و از ورود بد افزار ها یا نمایش هرزنامه ها جلوگیری خواهد کرد؛ لازم به ذکر است در نسخه ی جدید اصلاحاتی بر روی MailGuard صورت گرفته است تا بتوانید از Thunderbird 3.1 استفاده کنید. در نسخه ی حال حاضر این نرم افزار اصلاحاتی صورت گرفته است که از این بین می توان به بهبود سیستم اسکن، قابلیت اسکن فایل های قفل شده، اسکن جدید برای تشخیص و از بین بردن روت کیت ها و نرم افزارهای مخرب فعال و ... اشاره نمود که بر محبوبیت این نرم افزار افزوده است.

Avira Internet Security 2013

نرم افزار Avira Internet Security 2013 یک ابزار امنیتی کامل و نرم افزاری بی نظیر برای کسانی است که با اینترنت سروکار دارند و معاملات حساس بانکی و خرید های خود را از طریق اینترنت انجام می دهند. این نرم افزار از بخش ها و امکانات زیادی برای ایجاد امنیت کامل در رایانه ی شما بهره مند می شود که یک به یک به معرفی و شرح آنها می پردازیم: بخشی موسوم به AntiAd در این نرم افزار موجود است که این بخش به خصوص برای مبارزه با جاسوس افزار های آنلاین و بستن صفحات تبلیغاتی مزاحم است که ممکن است در وبگردی گریبان گیر شما شود. قابلیت دیگری که در این نرم افزار وجود دارد امکان اسکن، یافتن و از بین بردن تروجان ها به صورت آنلاین در اینترنت، در شبکه  های کامپیوتری یا در فایل های قفل شده است که به طور کامل شما را در مقابل تروجان ها ایمن می کند. قابلیت شناسایی روت کیت ها که به صورت غیر معمول بر روی رایانه فعالیت می کنند، اما روت کیت چیست؟ روت‌کیت بدافزارهایی هستند که اغلب، ﺁ‌نها را به خودی خود نمی‌توان مخرب یا خطرناک دانست، بلکه قرار گرفتن ﺁنها در کنار ویروس‌ها یا کرم‌های اینترنتی یا نوع استفاده از ﺁن‌هاست که به ﺁنان ماهیتی خطرناک می‌بخشد. به عنوان یک تعریف می‌توان گفت که روت‌کیت ابزاری نرم‌افزاری است که بوسیله ﺁن این امکان وجود دارد تا فایل، پروسه یا کلیدی خاص در رجیستری را پنهان نمود. روت‌کیت‌ها اغلب در سطح سیستم‌عامل فعالیت کرده و با تغییراتی که در سیستم‌عامل یا منابع ﺁن انجام می‌دهند، به مقاصد خود دست پیدا می‌کنند. به علت قابلیت پنهان‌سازی قوی اینگونه برنامه‌ها، شناسایی ﺁن‌ها یا برنامه‌هایی که توسط ﺁنها پنهان گردیده اغلب مشکل بوده و این امر می‌تواند مشکلاتی را برای کاربران بوجود ﺁورد ولی این نرم افزار به طور کامل این مشکل را از بین برده و امنیت شما را در مقابل روت کیت ها تضمین می کند و در صورت مشاهده ی کوچکترین حرکت غیر عادی نرم افزاری شما را آگاه میسازد.

هکر ها ممکن است به صورت مستقیم به رایانه ای حمله کنند تا اطلاعات آن را به سرقت ببرند، در این نرم افزار ابزاری به نام AntiBot قرار دارد که هر ورود غیر قانونی را شناسایی می کند و  سیستم شما در برابر هکر ها و متوقف کردن خودکار فعالیت های هک به طور کامل ایمن می شود. newBrowser, newWebsite قابلیت هایی هستند که در این نرم افزار برای حفاظت از اطلاعات شما در ورود به سایت های مخرب ایجاد شده اند و اگر وب سایتی که شما قصد رفتن به آن را دارد در لیست سیاه این نرم افزار باشد، قبل از وجود به سایت، شما را آگاه میسازد و اجازه ی وارد شدن اطلاعات آلوده ی آن سایت به رایانه ی شما را نمی دهد. AntiPhishing (ضد فیشینگ) که در این نرم افزار وجود دارد به صورت پیشرفته طراحی شده و از هر گونه حملات فیشینگ جلوگیری به عمل می آورد، اما فیشینگ چیست؟ فیشینگ یا سرقت آنلاین در عمل به صورت کپی دقیق رابط گرافیکی یک وب‌گاه معتبر مانند بانک‌های آنلاین انجام می‌شود. ابتدا کاربر از طریق ایمیل و یا آگهی‌های تبلیغاتی سایتهای دیگر، به این صفحه قلابی راهنمایی می‌شود. سپس از کاربر درخواست می‌شود تا اطلاعاتی را که می‌تواند مانند اطلاعات کارت اعتباری مهم و حساس باشد، آنجا وارد کند. در صورت گمراه شدن کاربر و وارد کردن اطلاعات خود، فیشرها به اطلاعات شخص دسترسی می‌یابند که با وجود این نرم افزار در رایانه ی شما سرقت هر اطلاعاتی از طریق حملات فیشینگ غیر ممکن خواهد شد. آخرین و جدیدترین امکانی که در این نرم افزار با نام Safe Browsing وجود دارد برای کنترل کودکان شماست که شما به راحتی می توانید از ورود کودکان خود به سایت های نا مناسب جلوگیری به عمل آورید.

hero بازدید : 183 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

Kaspersky Internet Security 2013 و 2013 Kaspersky AntiVirus نام دو محصول جدید گروه کسپراسکای کشور روسیه، یکی از مشهورترین تولید کننده های نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس دنیا می باشد که به کمک آن ها کاربران می توانند امنیت نسبتا بالایی را بر روی سیستم های کامپیوتری خود اعمال کنند.
در این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای مختلف برای برقراری امنیت کاربران محیا شده است و تمرکز این نرم افزار بر روی فعالیت های اینترنتی کاربران می باشد.  ابزارهایی همچون ابزارهای حفاظتی Email ها و ابزارهای نظارتی بر سیستم به صورت Real-Time ، ابزارهای حفاظتی در مقابل ویروس ها ، کرم ها تروجان ها ، ابزارهای شناسایی انواع Rootkit ها و... تنها بخشی از امکانات متعدد این نرم افزار می باشند.

 

امکانات نرم افزار Kaspersky :
- محافظت در مقابل ویروس و نرم افزار های جاسوسی به صورت Real-time.
- بازبینی وب سایت ها و کد های نرم افزاری.
- جلوگیری ورود به سایت های ویروسی.
- محیط امن و مناسب برای اجرای نرم افزار ها و وب سایت ها.
- امکان تنظیمات پیشرفته برای ایجاد محیط امن برای کودکان.
- تنظیمات پیش فرض درست شده برای نرم افزار.
- مقابله پر قدرت در برابر Viurs ها، Trojan ها، Malware ها و Worm ها.

Kaspersky Anti-Virus 2013 و Kaspersky Internet Security 2013 13.0.0.3370 Final

- محافظت از مسنجر ها و مقابله با ایمیل های اسپم و هرزنامه ها.
- فایروال شخصی 2 طرفه.
- ارتباط امن توسط شبکه های داخلی و WIFI ها.
- دارای سیستم بسیار هوشمند برای مقابله با حملات.
- مقابله با نرم افزار های بیگانه برای دسترسی به اطلاعات کاربر.
- اسکن اتوماتیک نرم افزار های نصب شده.
- امنیت بسیار بالا در اینترنت توسط این نرم افزار و مقابله کردن آن با سایت های مخرب.
- دارای ظاهری ساده و کاربر پسند با امکانات فوق پر قدرت و امنیت بسیار بالا.

hero بازدید : 144 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

Bitdefender USB Immunizer یک نرم افزار رایگان با کاربردی آسان می باشد که به شما اطمینان لازم به منظور عدم وجود ویروس ، در فایل هایی که از دستگاه های یو اس بی انتقال می دهید را فراهم می کند.

این نرم افزار تهدیدات مربوط به فایل های اتوران را قبل از دسترسی آن ها به کامپیوتر شما ، از بین می برد. پس از نصب ، نرم افزار به شناسایی و بررسی دستگاه های یو اس بی جدیدی که به سیستم شما متصل می شوند پرداخته و امنیت مورد نیاز شما را تامین می کند.

Bitdefender USB Immunizer

طی سال ها بد افزارهایی که بر پایه اتوران شکل گرفته بودند مانند تروجان ها ، فایل های Autorun Inf و انواع کرم ها به عنوان تهدیدی برای چشم انداز الکترونیک در سراسر جهان محسوب می شدند.

نرم افزار USB immunizer پاسخ شرکت BitDefender به این معضل فراگیر می باشد . اگر شما به طور تصادفی یک دستگاه یو اس بی آلوده را قبل از پاکسازی به کامپیوتر خود متصل کنید ، این نرم افزار مانع اجرای بخش های مخرب موجود در دستگاه یو اس بی می گردد.

 

hero بازدید : 164 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

NOD32 نام یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا و محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است .
نسخه جدید این آنتی ویروس در دو بخش مختلف ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security منتشر شده که هر کدام یک سری ویژگی های خاص به همراه دارند .که در بخش ESET NOD32 Antivirus نرم افزار قادر خواهد بود تا سیستم شما را از هر گونه آلودگی ها از جمله : کرم ها ، ویروس ها ، تروجان ، نرم افزارهای جاسوسی و... و نفوذ هکرها محفوظ نگه دارد و در بخش ESET Smart Security امکاناتی دیگر از جمله دیوار آتش و آنتی اسپم و قسمت های کاربردی فراوانی تعبیه شده است که کاربر می تواند امنیت سیستم خود را در محیط اینترنت افزایش دهد.

                                    

ویژگی های نسخه 5.2.9.1 نرم افزار ESET NOD32 :

- نظارت بر ترافیک داده ها بین کامپیوترهای تحت شبکه و همچنین از طریق اینترنت.

- اسکن پروتوکول های HTTP و POP3 برای جلوگیری از نفوذ نرم افزارهای مخرب از طریق ایمیل.

- امکان اسکن کامپیوتر در پس زمینه برای بهره گیری کمتر از منابع کامپیوتر.

- پشتیبانی از نرم افزار Outlook Express برای بالا بردن امنیت ایمیل ها.

ESET NOD32 Antivirus

- تغییر ظاهری در نرم افزار.
- اضافه شدن حالت Advanced یا پیشرفته با امکانات بسیار.
- دارا بودن بخش کنترلی والدین.
- افزایش قدرت و سرعت اسکن فایل ها.
- بهبود در قسمت آنتی اسپم.
- دیوار آتشین هوشمند.
- توابع پیشرفته HIPS.

hero بازدید : 145 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

Kaspersky Pure 2.0 یک نرم افزار کامل و به اصطلاح 360 درجه برای محافظت از سیستم شماست. این نرم افزار شامل یک پکیج است که حاوی تمامی ابزارهای مهم برای محافظت از سیستم شما در مقابل مخرب ها و ویروس ها و هکر ها میباشد. ابزارهایی مانند parental control, password manager, file backup و system optimization. بعضی ها Kaspersky Pure را برادر Kaspersky Internet Security می نامند و آن را نرم افزاری قدرتمند در زمینه امنیت دستگاه های کامپیوتری میدانند. این نرم افزار دارای امکاناتی همچون style interface, engine scanning, firewalls, sandboxes, virtual keyboard و... است. قابلیت بک آپ گیری قدرتمند این نرم افزار باعث تمایز آن با دیگر نرم افزارها شده است. از دیگر امکانات آن می توان Parental Control قدرتمندی را نام برد که میتواند تمامی حرکات کودکان را زیر نظر بگیرد و آنها را از چیزهایی که شما نمی خواهید منع کند. این نرم افزار اطلاعات شما را در یک فولدر ذخیره میکند و امنیت آن فولدر را تا حدی بالا میبرد که هیچ تروجان ، ویروس ، Malware و یا کرمی قابلیت نفوذ به آنجا را نخواهد داشت. سپس از آن فولدر برای راحت تر بودن کار شما استفاده میکند. برای مثال وقتی به سایتی وارد میشوید نیازی به وارد کردن یوزر و پسورد ندارید و این نرم افزار به طور اتوماتیک آن فیلد ها را با توجه به اطلاعاتی که ذخیره کرده است برای شما پر میکند. از دیگر امکانات این نرم افزار استفاده کم از منابع سیستم است. بسیاری از کاربران Kaspersky Internet Security از مصرف بالای آن از منابعی مانند رم و یا سی پی یو ناراضی بودند ، در این ورژن از محصولات Kaspersky این مشکل نیز تا حد زیادی برطرف شده و شما دیگر نگران کمبود سرعت سیستم هنگام اسکن شدن نخواهید بود .


امکانات نرم افزار Kaspersky Pure 2.0 :
- مبارزه با Malware ها ، Trojan ها ، هکر ها و تمامی مخرب های سیستمی.
- دارای قابلیت بک آپ گیری از سیستم با امنیت بالا.
- دارای Parental Control قدرتمند برای حفظ کودکان از خطرات اینترنتی.

- قابلیت ذخیره اطلاعات شما در فولدر هایی بسیار امن جهت استفاده اتوماتیک.
- مصرف پایین از منابع سیستم مانند رم و یا سی پی یو.
- دارای اسکنر قدرتمند برای اسکن و پاک کردن تمامی فایل های مخرب.

hero بازدید : 178 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

Avast Antivirus Professional نرم افزار ضد ویروس قدرتمند و عالی برای افرادی می باشد که با اینترنت و فعالیت های آنلاین بیشتر سر و کار دارند و فعالیت های از قبیل فرستادن نامه های الکترونیکی و وبگردی وبسایت های معروف را بیشتر انجام می دهند. این نرم افزار بسته ای از برنامه های کاربردی با هدف محافظت از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای احتمالی و آلودگی ناشی از آنها طراحی و ساخته شده است. از قابلیت های این نرم افزار می توان به سادگی کاربری آن اشاره نمود به گونه ای که چنانچه افراد با داشتن حداقل میزان دانش و مهارت در زمینه رایانه قادر به استفاده از برنامه و قابلیت های آن می باشند.
این برنامه مبتنی بر موتور برنده جایزه Avast می باشد که تمامی قابلیت هایی را که از یک برنامه آنتی ویروس پیشرفته و مدرن انتظار دارید را به شما ارائه می نماید. این نرم افزار از فناوری ضد نرم افزار جاسوسی تایید شده توسط فرآیندهای بررسی صحت آزمایشگاه های West Coast Labs و همچنین ضد روت کیت و قابلیت های محافظت از خود بصورت یکجا استفاده می نماید که اکنون سرعت بالاتری در اسکن فایل ها و قابلیت شناسایی تهدیدهای مختلف را ارائه می نماید. این ابزار دارای چندین سپر حفاظتی بلادرنگ می باشد که بصورت دائم و پیوسته ایمیل و اتصالات اینترنتی شما را مشاهده و کنترل نموده و فایل های موجود بر روی رایانه شما را در هنگام باز شدن و بستن بررسی می نماید.

 

                                                      

 

 

امکانات نرم افزار avast! Antivirus PRO v7.0.1466 Final :
- موتور برنده جایزه آنتی ویروس و ضد نرم افزار جاسوسی.
- موتور اسکن پیشرفته با محافظت کامل در برابر انواع ویروس ها ،‌ کرمها ، تروجانها و روت کیت ها و نرم افزارهای مخرب.
- محافظت ضد روت کیت بلادرنگ.
- استفاده از محیط کاربری بسیار ساده برای کاربران مبتدی.
- شبیه ساز کد برای شناسایی تهدیدهای مشکوک در محیط مجزا.
- استفاده از موتور اکتشافی برای شناخت تهدیدهای جدید.

avast! Antivirus PRO

- محیط کاربری پیشرفته برای کاربران حرفه ای.

- شناسایی برنامه های ناخواسته بالقوه.
- آنتی ویروس داخلی.
- آنتی روت کیت داخلی.
- محافظت از نرم افزار دربرابر غیر فعال شدن توسط برخی ویروسها.
- تنظیم نمودن برنامه برای شروع انجام عملیات اسکن.
- سپر رفتاری برای مشاهده و کنترل فعالیت رایانه شما برای بلاک نمودن و گزارش رفتارهای مشکوک.
- محافظ P2P و IM.

hero بازدید : 168 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

Norton AntiVirus 2013 نام یکی از برترین نرم افزارها در زمینه حفاظت از سیستم های کامپیوتری در مقابل حملات مخرب می باشد. نرم افزار Norton AntiVirus آنتی ویروس بسیار قدرتمند و پیشرفته برای محافظت در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها و سایر تهدیدات مخرب می باشد. بوسیله این برنامه می توانید سیستم خود را در سلامت کامل حفظ نمایید و توسط ابزار مختلفی مانند تشخیص تهدیدات جاسوس افزارها ، تشخیص بلوک حملات کرم اینترنتی و محافظت ایمیل سیستم خود را از ورود تمامی مخرب های اینترنتی مسدود نمایید. این نرم افزار در حالت Background کار می کند و شما نیازی ندارید که نگران محافظت از سیستم خود باشید و براحتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید بدون آنکه نگران حملات مخرب اینترنتی باشید. این نرم افزار همچنین قادر است تا Attachment های داخل ایمیل ها و چت ها را اسکن کند و اگر آنها را مشکل دار یافت سریعاً دست به کار شود و این فایل های مخرب را از بین ببرد. آپدیت های اتوماتیک و مکرر این برنامه به شما اطمینان خاطر می دهد که تمامی ویروس ها ، تروجان ها و فایل های مخرب شناسایی خواهند شد و سیستم شما در امنیت کامل به سر خواهد برد.

 

                                               

 

 

امکانات نرم افزار Norton antivirus 2013 v20.1.0.24 Final :
- آنتی ویروس قدرتمند.
- مقابله با حملات جاسوسی از اینترنت.
- محافظت از شما هنگام کار در مرورگر اینترنتی.

Norton AntiVirus

- مانیتورینگ شبکه ای که شما از آن استفاده می کنید.
- مقابله با Worm ها و Rootkit ها.
- کار کردن در پس زمینه بدون نیاز به عملیاتی خاص.
- سبک بودن و عدم حجم گیری در سیستم ، ظاهر ساده و بسیاری امکانات دیگر...

hero بازدید : 186 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

نام نرم افزاریست که از سیستم و فایل های شما در برابر طیف وسیعی از تهدید ها شامل ، ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها و دیگر برنامه های مخرب در محیط ویندوز محافظت می کند. McAfee VirusScan 8 آنتی ویروسی است که در آن تکنولوژی فایروال و راه های مختلف جلوگیری از نفوذ به یک سیستم و یا فایل های سرور ادغام شده که این ترکیب قدرتمند باعث شده است تا بتواند مقابل جدید ترین تهدید هایی که امروزه برای سیستم ها وجود دارد ، عکس العمل نشان دهد. همچنین به کمک این نرم افزار ضد ویروس کاربران می توانند با امنیت بیشتری در محیط اینترنت به وبگردی بپردازند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود.

 

                                                     

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار McAfee VirusScan Enterprise 8.8 Patch 2 Retail :
-
یک آنتی ویروس قدرتمند و جامع.
- شناسایی ویروسهایی که خود را فقط بر روی حافظه می نویسند.
- واکنش به هر گونه خطا و اشکال.
- قابلیت شناسایی انواع نرم افزارهای مخرب اعم از ویروس ، کرم ، تروجان و...
- جلوگیری از انتشار ویروسهایی که هنوز آنها را شناسایی نکرده است.
- شناسایی دسترسی های غیر مجاز.

McAfee VirusScan Enterprise

 

- قابلیت کنترل محتوای پیام های الکترونیکی.
- قابلیت محدود کردن ورودی های سیستم.
- قابلیت مسدود کردن فایل ها ، قفل پوشه ها و فایل های به اشتراک گذاری شده.

hero بازدید : 199 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

آنتی ویروس Avira امنیتی کامل را در برابر حملات فیشینگ و خطرات فراوان دنیای اینترنت برای شما فراهم می کند.
مهمترین امکانات نرم افزار Avira Antivir Premium به شرح زیر می باشند :
- تشخیص: سیستم اسکنر آن آخرین انواع ویروس ها ، کرم ها و تروجان ها را با سرعت بالا تشخیص می دهد و بخش AntiPhishing آن سیستم شما را از حملات سارقان اطلاعات و هویت مصون نگه می دارد. بخش ضد نرم افزارهای جاسوسی آن دیواری محکم در برابر تبلیغات مزاحم و جاسوسان آنلاین بوده و ایمنی در برابر روت کیت ها و دیگر بدافزارهای مختلف را می توان از دیگر ویژگی های مهم آن دانست. سیستم اکتشافی قدرتمند آن بوسیله ردگیری تمامی حرکات و فعالیت های مشکوک ، سدی در برابر خطرات احتمالی شکل داده همچنین تکنولوژی AHeAD به دقت تمامی کدهای مشکوک و ناشناخته را برای کشف آلودگی های احتمالی بررسی می کند.
- امنیت: امنیت بالا اینترنت را توسط Avira Antivirus تجربه خواهید کرد. بدین طریق وب سایت های خطرناک دیگر نمی توانند به سیستم شما صدمه ای وارد کنند. بخش AntiDrive آن برای متوقف کردن دانلودهای خطر آفرین در حین مرور اینترنت کاربرد دارد و در نهایت بخش امنیتی ایمیل شما را از خطر ایمیل های آلوده در Inbox حفظ می کند.
- تعمیر:
حذف سریع عناصر آلوده شده به ویروس تنها با یک کلیک ، تعمیر کلی برای حذف رد تمامی آلودگی ها به صورت خودکار ، نجات سیستم در مواقع ضروری از ویژگی های نرم افزار آنتی ویروس Avira است.


 

سایر ویژگی های آنتی ویروس Avira Antivirus Premium 2013 v13.0.0.2688 :
- نصب بسیار سریع که تنها با چند کلیک انجام می شود.

Avira Antivirus Premium

- Game Mode برای تعلیق هشدارهای غیر ضروری در حین بازی های کامپیوتری و مشاهده فیلم.
- پشتیبانی کامل از نوت بوک ها حتی پشتیبانی از سیستم های قابل حمل با حافظه بسیار کم.
- امنیت بالا در هنگام کار با اینترنت. اگر می خواهید با امنیت خاطر به مرور اینترنت بپردازید ، با دوستان خود از طریق ایمیل یا به صورت آنلاین در تماس باشید ، از شبکه های عمومی WiFi استفاده کنید ، موزیک و ویدئو دانلود کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید ، Avira Antivirus Premium 2013 می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

hero بازدید : 206 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

eScan Rescue Disk یک نرم افزار برای ساخت دیسک قابل بوت می باشد که به شما امکان اجرای CD و DVD روی ویندوز و برای اسکن ویندوز برای حذف ویروس های شناخته شده و تعمیر سیستم می باشد. با استفاده از این دیسک قابل بوت می توانید کامپیوتر خود را از یک دیسک CD یا DVD ساخته شده توسط ویندوز اجرا کنید.eScan Rescue Disk به شما امکان است سیستم و پاک سازی هارد درایوها و تصحیح خطاهایی که ممکن است در ویندوز عادی موجود نباشند را می دهد. شما می توانید از eScan Rescue Disk در مواردی که سیستم عامل بالا از روی هارد دیسک اجرا نمی شود ، در این موارد باید ویندوز را توسط یک دیسک قابل بوت اجرا کنید و این طبیعی است که تمامی عملیات لازم برای تشخیص و حذف آلودگی ها را در این مسیر اجرا کنید. eScan Rescue Disk هارد درایو سیستم شما را برای پیدا کردن ویروس بررسی می کند و وجود تروجان ها و دیگر بدافزارهای مخرب که از دیدرس آنتی ویروس اصلی شما دور مانده اند را تشخیص می دهد. بارها اتفاق می افتد که ویروس ها یا تروجان ها یا دیگر بدافزارها به صورت بسیار ماهرانه ای درون سیستم عامل نفوذ می کنند و حذف چندین آبجکت هایی در حین اجرای ویندوز امکان پذیر نیست. حتی آنتی ویروس های اصلی کامپیوترها نیز گاهی نمی توانند از پس این مشکلات برآیند. eScan Rescue Disk یک محیط ایمن و پاک را بر پایه ویندوز برای شما ایجاد می کند که تنها برای اسکن و پاک سازی سیستم از نرم افزارها مخرب کاربرد دارد بلکه می توانید رجیستری ویندوز را نیز تصحیح کند.

eScan Rescue Disk

موارد استفاده از eScan Rescue Disk 12.0.270 DB :
- برخی بدافزارها اثر بسیار مخربی روی پایداری ویندوز دارد و باعث کرش های گاه و بیگاه ویندوز می شود. در بسیاری از این موارد ، سیستم حتی در حال Safe Mode نیز بالا نمی آید و تنها راه برای نجات از شر این بدافزارها ، فرمت هارد دیسک و نصب مجدد ویندوز می باشد. اینکار می تواند باعث از دست رفتن اطلاعات و کند شدن کامپیوتر شود.

- برخی بدافزارها نیز می توانند در بخش های عمیق سیستم جای گیرند و هر زمان که ویندوز بوت می شود ، ویروس نیز در Startup بارگذاری شده و در سیستم اجرا می شود و جلوی تشخیص آنتی ویروس را می گیرند. در این موارد شما باید ویندوز را دوباره از یک منبع سالم اجرا کنید تا ویروس ها را تشخیص داده و سیستم را تعمیر کنید.

hero بازدید : 286 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

Kaspersky Rescue Disk نرم افزار رایگان و ایمن برای حذف ویروس ها از کامپیوتر بدون خطر آلوده شده می باشد. این نرم افزار می توانید کامپیوترهای X64 و X86 که آلوده به ویروس شده اند را اسکن کرده و آنها را از آلودگی پاک کند. Kaspersky Rescue Disk باید در زمانی استفاده شود که آلودگی ویروس در حال بالایی بوده و پاک سازی کامپیوتر از ویروس از طریق آنتی ویروس های عادی کامپیوترها یا ابزارهای حذف بدافزار مانند Kaspersky Virus Removal Tool که تحت سیستم عامل اجرا می شوند ممکن نباشد. در این موارد ، پاک سازی و رفع آلودگی بسیار مهم است زیرا بدافزارها کنترل کامل را به سیستم عامل برای اجرا شدن نمی دهد. در حالت تعمیر اضطراری ، شما تنها می توانید آبجکت ها را اسکن کرده ، پایگاه های داده را آپدیت و وضعیت ها را مشاهده کنید. با بوت کردن از طریق Kaspersky Rescue Disk می توانید تمامی آلودگی ها را از روی کامپیوتر خود توسط اسکن قدرتمند نرم افزار ، حذف کنید. این فایل ایمیج ISO روی CD رایت کنید و آن را در درایو CD ROM سیستم آلوده به ویروس وارد کرده ، سپس وارد BIOS کامپیوتر شوید و گزینه Boot From The CD را انتخاب و مجددا کامپیوتر را راه اندازی کنید.Kaspersky_Rescue_Disk
امکانات نرم افزار Kaspersky Rescue Disk 10.0.31.4 :
تنظیم کردن اسکن آبجکت ها :
- تنظیم سطح امنیتی.

- تغییر عملکردها برای آبجکت های شناسایی شده.
- ساخت یک محدوده برای اسکن.
- تغییر انواع آبجکت هایی که می خواهید اسکن شوند.
- محدود کردن زمان اسکن.
- تنظیمات اسکن فایل های ترکیبی.
- انتخاب کردن تنظیمات پیش فرض برای نرم افزار.
تنظیم کردن تنظیمات آپدیت پایگاه داده های نرم افزار :
- انتخاب تنظیمات پروکسی سرور.

- انتخاب یک منبع آپدیت.
- تخصیص تنظیمات منطقه ای و ناحیه ای.
- بازگرداندن پایگاه داده های قبلی.
تنظیمات اضافه نرم افزار :
- انتخاب تشخیص انواع خاص خطرات.

- ساخت یک منطقه مورد اطمینان.
- تنظیم کردن مشخصات هشدارها.
- تعیین زمان برای ذخیره کردن گزارشات ، قرنطینه ها و آبجکت های نسخه پشتیبان.
- ساخت گزارش اسکت و آپدیت.

hero بازدید : 205 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

برقراری یک محیط امن برای سیستم های کامپیوتری متعلق به شرکت ها و یا خانگی به یک اندازه دارای اهمیت می باشند. ویروس ها ، هکرها ، برنامه های مخرب و جاسوسی و... همگی امروزه به عنوان مهمترین تهدید های سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند که مدیران سیستم ها و کاربران با استفاده از نرم افزارهای حفاظتی و ضد ویروس در مقابل آن ها مقابله می کنند. این نرم افزارها که توسط شرکت های امنیتی برای کاربران فراهم می شوند به آن توانایی مراقبت از سیستم ها را می دهند. در این مطلب نسخه جدید یکی دیگر از برنامه های ضد ویروس مشهور را به شما معرفی می کنیم.
AVG AntiVirus یکی از قدیمی ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قادرند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس ، اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار ضد ویروس کاربران با امنیت بیشتری قادر به گشت زنی و در اینترنت و وب می باشند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این برنامه قدرتمند محصولی از شرکت Grisoft می باشد.AVG_Anti_Virus_Pro
برخی از امکانات نرم افزار AVG Anti-Virus Pro 2013 v13.0.2741 :
- محافظت از کاربران در ارتباطات اینترنتی.

- شناسایی ویروس ها و جلوگیری از اجرای آن ها.

AVG Anti-Virus Pro

- پاکسازی برنامه های جاسوسی و ایجاد مانع برای جلوگیری از نفوذ این نرم افزارها.
- توانایی ایمن سازی سیستم و کنترل و نظارت بر قسمت های مختلف.
- توانایی حفاظت از Email های کاربران.
- جلوگیری از هرزنامه های و حملات دزدی هویت.

hero بازدید : 139 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

Hitman Pro سریعترین راه حل برای نجات کامپیوترهای آلوده به ویروس می باشد. این نرم افزار قابل حمل می تواند از یک درایو فلش USB، سی دی یا دی وی دی و یا هارد درایوهای ضمیمه شبکه یا لوکال اجرا شود. Hitman Pro 3 با سرعت بالا می تواند تمامی ویروس ها، جاسوس افزارها، تروجان ها، روت کیت ها و دیگر بد افزارها را روی سیستم شما شناسایی کرده و حذف کند. اگر سیستم شما توسط بدافزاری آلوده شده باشد، Hitman Pro 3 به سرعت به شما اخطار می دهد.
تحقیقات نشان داده که اکثر کامپیوترها حتی اگر جدیدترین مجموعه های امنیتی روی آنها نصب باشد، باز هم آلوده هستند. برای جلوگیری از آلودگی کامپیوتر نیاز به ترکیبی از چندین نرم افزار امنیتی برای جلوگیری از ورود بدافزارها می باشد. Hitman Pro 3 با استفاده از تکنولوژی محاسباتی خود می تواند تمامی خطرات که حتی دارای کمترین تاثیر روی کارآیی کامپیوتر شما هستند را حذف کند.
امکانات نرم افزار Hitman Pro :
- اسکن رفتاری : Hitman Pro با اسکن کامپیوتر ، فعالیت ویروس ها و فایل های مشکوک که دارای مشخصات رفتاری بدافزارها هستند را شناسایی کرده و آنها را حذف می کند.
 

- حذف بدافزار : وقتی فایلی توسط اسکن ابری، در دسته بندی خطرآفرین قرار می گیرد ، کاربر Hitman Pro خود را در برابر آن ایمن کرده است. روش های مختلفی برای اطمینان از اینکه تمامی آلودگی ها از سیستم پاک شده اند در این نرم افزار وجود دارد.
- تشخیص و حذف ویروسها، تروجان ها، روت کیت ها، جاسوس افزارها و دیگر بدافزارها.
- ساخت Restore Point قبل از حذف بدافزارها.
- کمترین مقدار استفاده از منابع سیستم.

hero بازدید : 203 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

Avira AntiVir Personal نام یک ضد ویروس قدرتمند و در عین حال رایگان است که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه هاس جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و از نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند.

این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد.


از ویژگی های نرم افزار Avira AntiVir Personal می توان به موارد زیر اشاره نمود:
مراقبت دائمی از سیستم.
توانایی کنترل تمامی فایل های سیستم و پروسه های حافظه.
جلوگیری از اجرای فایل های مشکوک با اخطار به کاربر در این زمینه.
دارای DataBase ای قدرتمند برای شناسایی ویروس ها.
دارای ابزارهای دیواره آتش برای حفاظت از سیستم شما در مقابل هکرها.
توانایی مبارزه با نرم افزارهای جاسوسی.
قابلیت مبارزه با هرزنامه های اینترنتی.

برخی ویژگی های جدید نسخه 2012 این نرم افزار :
محافظت از سیستم شما در مقابل ویروس ها، کرم ها و...
مجهز به بخش Trojans AntiDialer Protection جهت جلوگیری از تماس های اتوماتیک و پرهزینه بعضی از برنامه ها.
جلوگیری از Hidden شدن rootkit.
افزایش در سرعت اسکن تا 20%.
مجهز به بخش AntiPhishing ضد کلاهبرداری!
جلوگیری از ورود جاسوس ها(Spyware) و بد افزار ها.
پاکسازی سریع ویروس ها با فشار یک کلیک.

hero بازدید : 368 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

Anvi Smart Defender نرم افزار امنیتی هوشمند و قدرتمندی است که از کامپیوتر شما در برابر انواع نرم افزارهای خطر آفرین مانند ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، آگهی افزارها، بات ها و دیگر بدافزارها محافظت می کند. موتور این نرم افزار با طراحی جدید خود می تواند با سرعت بالا تمامی خطرات اینترنتی را کشف کند.قابلیت های بهینه سازی سیستم برای افزایش سرعت کامپیوتر و اسکن با تکنولوژی ابری این نرم افزار می توانند امنیت کامپیوتر شما را چند برابر افزایش دهند.
امکانات و فوایدنرم افزار Anvi Smart Defender :
- Anvi Smart Defender دارای تکنولوژی محاسبه ابری برای محافظت بیشتر از کامپیوتر است. با آپلود فایل های مشکوک از روشی هوشمند ، می توانید گزارش امنیت ابری را بدست آورید و سریعا خطرات جدید را کشف کنید.
- اسکن سریع با کمترین استفاده از منابع سیستم : موتور Swordfish این نرم افزار که جدیدا طراحی شده است می تواند تمامی آلودگی های ویروسی عمیق را در کامپیوتر شما اسکن و حذف کند. اینکار هیچ گونه تداخلی با کارآیی کامپیوتر شما ایجاد نمی کند زیرا از کمترین مقدار حافظه سیستم برای آن استفاده خواهد شد.

- با دانلود جدیدترین پایگاه داده ها روی سیستم ،شما می توانید از امنیت کامپیوتر خود در برابر جدیدترین خطرات مطمئن باشید.
- امنیت لحظه ای : Anvi Smart Defender از کامپیوتر شما توسط عملکردهای مختلفی محافظت می کند. این عملکردها شامل بخش محافظ حریم شخصی، محافظ Startup، امنیت رفتار فایل ها، امنیت پردازش ها و امنیت فایل ها می باشد که همگی کاملا رایگان بوده و دارای کارآیی بسیار بالا می باشند. با استفاده از قابلیت امنیت لحظه ای این نرم افزار می توانید بدون نگرانی از خطرات آنلاین به مرور اینترنت بپردازید.
- با کلیک بر روی دکمه Care Now ، Anvi Smart Defender سیستم شما را اسکن کرده و مشکلات آن را به صورت خودکار رفع می کند تا سرعت سیستم شما افزایش یابد.
- سازگار با انواع آنتی ویروس ها و همکاری با آنها به عنوان نرم افزار جانبی برای ایجاد امنیت بیشتر.
- پشتیبانی فنی رایگان از طریق ایمیل یا انجمن پشتیبانی.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 487
  • بازدید سال : 8,166
  • بازدید کلی : 82,458
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for freedown.rozblog.com