loading...
بزرگترین سایت دانلود | سایت دانلود
آخرین ارسال های انجمن
fox بازدید : 123 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

آیکن مرورگر کروممرورگر قدرتمند و پرسرعت و امن گوگل کروم یا همان Google Chrome مرورگری از شرکت گوگل میباشد که در آزمایشگاه کریمیوم ساخته شده و توسط گوگل توسعه یافته است. اولین نسخه از این مرورگر که بصورت رسمی انتشار یافت در تاریخ 2 سپتامبر ۲۰۰۸ (۱۲ شهریور ۱۳۸۷) توسط شرکت گوگل بر پایه کریمیوم عرضه شده است. این مرورگر از زبان های برنامه نویسی سی++، اسمبلی، پایتون و جاوا اسکریپت بهره میبرد و با آخرین تکنولوژی های تحت وب سازگار است. گوگل کروم ابتدا فقط برای سیستم عامل ویندوز ساخته شده بود ولی هم اکنون در سیستم عامل های آندروید، لینوکس، Mac OS، اینتل، ویندوز قابل استفاده است. موتور و یا در واقع هسته این مرورگر وب کیت نام دارد. از امکانات و قابلیت‌های آن می‌توان به Tabbed browsing، و امکاناتی مشابه Privacy در سافاری و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

گوگل کروم دارای رابط کاربری آسان و محیطی جذاب ودلنشین است که شما با کمک این مرورگر میتوانید نهایت لذت وبگردی را تجربه کنید. مرورگر گوگل کروم دارای ویژگی های بسیاری است که دارا بودن Task Manager و همچنین مرور امن و مخفی وب سایت ها بدون جاگذاشتن ردپایی از ویژگی های این نرم افزار است. گوگل کروم تنها رغیب اصلی برای بنیان موزیلا فایرفاکس است که قدرت کروم به عملکرد برنامه و سرعت پردازش آن به جاوا اسکریپت آن بستگی دارد. گوگل کروم بخوبی محصولات و خدمات کمپانی گوگل را پشتیبانی میکند که مدیریت کامل جیمیل، اکانت پیکاسا و ... جزئی از آنها هستند. دیگر نیازی نیست برای جستجوی عبارات بصورت رسمی وارد سایت گوگل شوید کافیست عبارت جستجو را در نوار آدرس تایپ کنید تا نتایج جستجو برای شما به نمایش دربیاید.

گوگل کروم بدون شک یک مرورگر امن، پرسرعت و با ثبات است. لازم به ذکر است که گوگل کروم متجرم رسمی گوگل را درخود جای داده است و شما به محض ورد به سایت ها تنها با زدن یک کلیک میتوانید سایت را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید. همچنین براحتی برروی کروم خود تم و افزونه های مختلف نصب کنید، برای انجام اینکار کافیست به WebStore رسمی گوگل کروم مراجعه کنید و یا از فروشگاه رسمی آن دیدن کنید. اگر جزء افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در نت میگذرانید پیشنهاد میکنیم مرورگر قدرتمند گوگل کروم را به هیچ وجه از دست ندید.

دانلود مرورگر گوگل کروم 24 - Google Chrome 24.0.1312.32

ویژگی های گوگل کروم

  •  نهایت سرعت در بارگذاری صفحات
  •  بازشدن تمامی صفحات وب در قالب یک صفحه با نام Tabbed Browsing
  •  نهایت امنیت در برابر هکرها
  •  Import کردن یا وارد کردن تنظیمات از دیگر مرورگرها از جمله فایرفاکس، اینترنت اکسپلور و ...
  •  نصب انواع تم ها و افزونه های مورد نیاز
  •  مدیریت کوکی ها History ها
  •  گشت و گذار مخفی و امن در صفحات وب
  •  دارای Task Manager برای مدیریت پردازشی و فضای اشغال شده حافظه توسط صفحات وب
  •  دارای مترجم رسمی گوگل
  •  سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
fox بازدید : 232 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 دی وی دی های تصویری معمولا فایل های زیاد و حجیمی دارند و کپی کردن آنها به رایانه کاری سخت و زمان بر است؛ نرم افزاری که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم Aiseesoft DVD Converter Suite Ultimate نام دارد. این نرم افزار ابزاری قدرتمند جهت ریپ ویدیو های DVD می باشد و در کنار آن شما را قادر میسازد تا فرمت های مختلف ویدیویی را به یکدیگر تبدیل نمایید و همچنین شما از طریق این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های چند رسانه ای را در iPod انتقال دهید. از طریق نرم افزار Aiseesoft DVD Converter Suite شما می توانید DVD های خود را در فرمت های مختلف ویدویی ریپ کرده و آنها را به راحتی در رایانه ی خود داشته باشید. این نرم افزار در ریپ کردن DVD و تبدیل فایل های ویدویی از فرمت های مختلف همچون MP4, H.264, AVI, MP3, WMV, WMA, FLV, MKV, 3GP, VOB, DivX, MOV, M4A, AAC, WAV, ... پشتیبانی کاملی به عمل می آورد که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد.

توسط DVD Converter Suite شما قادرید فیلم ها، آهنگ ها و عکس های خود را از آی پاد به کامپیوتر با سرعت تبدیل فوق العاده بالا، تصویر بسیار عالی و کیفیت صدا خوب انتقال دهید که باعث هر چه محبوب تر شدن این نرم افزار شده است. Aiseesoft DVD Converter علاوه بر امکانات ذکر شده یک ویرایشگر ویدیوی خوب نیز می باشد و شما می توانید قبل از تبدیل ویدیو تغییراتی همچون تنظیم روشنایی، کنتراست، اشباع، رنگ و صدای ویدیو، زوم در بخش مورد ویدیو، ادغام چند فیلم و چند تکه کردن یک فیلم، اضافه کردن Watermark به ویدیو  و ... به ویدیوی خود اعمال کنید.

نرم افزار تبدیل دی وی دی - Aiseesoft DVD Converter Suite Ultimate 6.3.60.9310

برای داشتن نتیجه ای خوب در این نرم افزار امکانات بسیار خوبی برای کنترل فایل خروجی نیز در نظر گرفته شده است که از این بین می توان به امکان انتخاب آهنگ های صوتی و زیرنویس مورد نظر خود را برای خروجی ویدئو، تنظیم Encoder ویدیو، سرعت فریم، کانال و ... اشاره نمود که کنترل شما بر روی فایل خروجی را افزایش می دهد. لازم به ذکر است امکان دیدن پیش نمایش ویدیو و گرفتن عکس فوری از صنحه های جذاب نیز در این نرم افزار فراهم شده که بسیار می تواند مفید باشد. این نرم افزار با بهره مندی از تکنولوژی شتاب دهنده و همگام سازی با اکثر کارت گرافیک ها، بهترین کیفیت و بالاترین سرعت تبدیل را به شما خواهد داد و به جرات می توان بهترین نرم افزار در این زمینه محسوب می شود و شما می توانید هم اینک آخرین ویرایش آن را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و لذت ببرید.

قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار تبدیل دی وی دی

  • ریپ کردن دی وی دی به فرمت های ویدیویی مختلف همچون MP4, H.264, AVI, MP3, WMV, WMA, FLV, MKV, 3GP, VOB, DivX, MOV, M4A, AAC, WAV, ...
  • تبدیل انواع فرمت های ویدویی به یکدیگر
  • قابلیت انتقال فایل های چند رسانه ای بین رایانه و دستگاههای دیگر همچون iPod, iPod touch, iPod nano, iPod shuffle, iPod classic, iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, ...
  • امکان تنظیم روشنایی، کنتراست، اشباع، رنگ و صدای ویدیو
  • امکان زوم در بخش مورد نظر در ویدیو
  • امکان ادغام چند فیلم و چند تکه کردن یک فیلم
  • امکان اضافه کردن Watermark به ویدیو
  • امکان انتخاب آهنگ های صوتی و زیرنویس مورد نظر خود را برای خروجی ویدئو
  • امکان تنظیم Encoder ویدیو، سرعت فریم، کانال و ...
  • امکان دیدن پیش نمایش ویدیو و گرفتن عکس فوری از صنحه های جذاب
  • امکان رایت فایل ویدویی بر روی دی وی دی

پشتیبانی از دیسک های:

  • DVD-Video, DVD folder, DVD IFO file

پشتیبانی از فرمت های ویدیویی:

  • MPG, MPEG, MPEG 2, VOB, DAT, MP4, M4V, TS, RM, RMVB, WMV, ASF, MKV, AVI, 3GP, 3G2, FLV, SWF, MPV, MOD, TOD, QT, MOV, DV, DIF, MJPG, MJPEG, HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD WMV, QuickTime HD MOV, HD H.264, HD RM

پشتیبانی از فرمت های صوتی:

  • MP3, MP2, AAC, AC3, WAV, WMA, M4A, RM, RAM, OGG, AU, AIF, AIFF, APE, FLAC, NUT

پشتیبانی از دستگاههای:

  • iPod, iPod touch, iPod nano, iPod shuffle, iPod classic, iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, iPad, iPad 2, Apple TV, PSP, PS3, Wii, Zune, Zune 2, Xbox, Xbox 360, Google Phone, Sony Walkman, Archos, Creative Zen, iRiver, BlackBerry, BlackBerry Storm, BlackBerry Bold, Palm Pre, Motorola, LG, Sony Ericsson, Mobile Phone و غیره
fox بازدید : 165 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

برنامه WebcamMax نرم افزاری بسیار جالب  است که شما بوسیله آن میتوانید یک وبکم مجازی داشته باشید و تصاویر و فیلم های جعلی برای دوستانتان در هنگام چت و گفتگو با آن ها به نمایش بگذارید. با استفاده از این برنامه شما میوانید در هنگام چت کردن تصاویر و یا پس زمینه پشت سر خود را تغییر داده و یا متنی را به طور شناور به نمایش بگذارید و با استفاده از افکت های بسیار زیبایی که این برنامه در اختیار شما قرار میدهد دوستان خود را متعجب کنید. همچنین اگر مایل به استفاده از افکت های بیشتر نیز باشید میتوانید به بیش از 1500 افکت زیبا برای این برنامه در اینترنت دست پیدا کنید.

این نرم افزار که در هنگام چت کردن با دوستانتان به کار شما میآید از مسنجر های معروفی مانند (MSN،ICQ،AIM، اسکایپ،Camfrog،Paltalk، یاهو مسنجر و غیره) پشتیبانی میکند و میتوانید در این مسنجر ها با استفاده از این نرم افزار به گفتگو با دوستانتان بپردازید و تصاویر و فیلم های جالب و خنده دار برای آن ها پخش نمایید. همچنین پس از استفاده از این برنامه میتوانید فیلم های پخش شده توسط برنامه را ضبط کنید و آن ها را در اینترنت به اشتراک بگذارید و پس از اتمام کار شما با این برنامه آن را به سرعت متوقف و از وب کم واقعی خود استفاده نمایید.

نرم افزار وبکم مجازی - WebcamMax 7.7.1.2

ویژگی های نرم افزار وب کم مجازی

  • پشتیبانی از تمامی مسنجر های گفت و گو
  • جایگزینی وب کم مجازی با واقعی
  • نمایش افکت های مختلف همراه با فیلم و تصویر و متن در وب کم مجازی
  • قابلیت بروز رسانی آنلاین برنامه
  • قابلیت ضبط تصاویر پخش شده از وب کم مجازی
  • جایگزینی سریع بین وب کم مجازی و واقعی
  • نمایش وب کم در 16 برنامه
fox بازدید : 111 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

طراحی و برنامه نویسی تحت وب یکی از شاخه های پرکاربرد و اصلی رایانه است و عموم برنامه نویسان تحت وب از زبان HTML برای برنامه نویسی استفاده  و دوره های به خصوصی را در این زمینه طی می کنند. امروز می خواهیم نرم افزار فوق العاده ی StudioLine Web 3.70.51.0 را در این زمینه معرفی کنیم که شما را از دانستن HTML کاملا بی نیاز خواهد کرد و خواهید توانست یک صفحه ی وب حرفه ای را به مانند یک برنامه نویس طراحی و آماده کنید. در این نرم افزار تمام آبجکت های موجود در صفحه ی وب شما به صورت گرافیکی تهیه شده اند و شما فقط با تنظیم مکان و سایر مشخصات آبجکت ها صفحه ی خود را طراحی می کنید و این نرم افزار کد های مورد نیاز را ساخته و صفحه ی وب شما را تحویل می دهد. در این نرم افزار اضافه کردن شیء به صفحه مانند عکس، متن، فرم ها و ... فقط با کشیدن و رها کردن آنها در صفحه صورت می گیرد و بعد از شما می توانید تنظیمات را بر روی آن شیء تغییر دهید.

نرم افزار StudioLine Web بسیار کامل طراحی شده است و بخشی برای آپلود انتقال فایل های ایجاد شده به وب سایت در نظر گرفته است که شما را از استفاده از نرم افزار های آپلود بی نیاز می کند و از تمام پروتکل های آپلود از جمله FTP پشتیبانی می کند که از نقاط قوت این نرم افزار محسوب می شود. تم های گرافیکی و تنظیماتی که بر روی تم ها صورت میگیرد از جمله تغییر رنگ، تغییر عکس ها، تب بندی وب سایت و ... بسیار خوب طراحی شده و کاربر آماتور قادر است برای وب سایت خود بهترین تم ممکن را طراحی نماید. از بخش هایی که در این نرم افزار از محبوبیت به خصوصی برخوردار است، می توان به بخش ساخت گالری تصاویر اشاره کرد که شما می توانید در این بخش اسلاید شو های فوق العاده ای با افکت های گرافیکی جالب طراحی کنید و تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب عکس های گالری می باشد؛ لازم به ذکر است این نرم افزار از فایل های RAW نیز پشتیبانی کاملی به عمل می آورد. شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از طراحی وب سایت خود لذت ببرید.

 

دانلود نرم افزار حرفه ای طراحی وب سایت - StudioLine Web 3.70.51.0

قابلیت ها و ویژگی های اصلی این نرم افزار

  • طراحی وب سایت های حرفه ای بدون نیاز به دانستن HTML
  • اضافه و حذف نمودن تمام اشیاء صفحه ی وب از جمله دکمه ، عکس ، فرم و ... با کشیدن و رها کردن
  • امکان استفاده از تم های فوق العاده ی این نرم افزار با قابلیت شخصی سازی
  • امکان ساخت اسلاید شو ها و گالری تصاویر فوق حرفه ای برای وب سایت با افکت های گرافیکی عالی
  • امکان آپلود مستقیم فایل های وب سایت بر روی  هاست از طریق FTP
  • رابط کاربری شیک ، کامل و قابل استفاده حتی برای کاربران آماتور
  • پشتیبانی از فایل ها با فرمت RAW
  • امکان ویرایش کد های وب سایت در صورت نیاز
  • پشتیبانی از زبان های مختلف مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی واسپانیایی
fox بازدید : 133 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

طراحی وب سایت امروزه یکی از مشاغل پردرآمد در دنیا محسوب می شود و عموم کاربران عادی برای طراحی وب سایت های شخصی نیز به طراحان با قیمت های بالا مراجعه می کنند. آموزش زبان های برنامه نویسی تحت وب نیز به دوره های طولانی و سخت نیازمند است؛ نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم شما را از آموزش و طراحان وب بی نیاز خواهد کرد؛ نام این نرم افزار Incomedia WebSite X5 Evolution می باشد که یکی از برترین نرم افزار های طراحی وب است که به صورت بصری با کاربر ارتباط برقرار می کند. لازم به ذکر است این نرم افزار برای طراحی های فوق حرفه ای نیز کاربرد دارد ولی در اصل برای کاربران عادی که آشنایی زیادی با زبان های برنامه نویسی ندارند تولید و انتشار پیدا کرده است و هر کاربری را قادر میسازد تا در 5 مرحله ی بسیار ساده وب سایت مورد نیاز خود را طراحی و در هاست اینترنتی انتشار دهد. همانطور که ذکر شد این نرم افزار بر پایه ی رابط گرافیکی طراحی شده به نحوی که شما وقتی می خواهید هر شیء همچون عکس، متن، ویدیو و ... را به صفحه ی وب خود اضافه کنید، فقط کافیست آن را کشیده و در صفحه ی نرم افزار رها کنید، کد های مورد نیاز برای آن شیء توسط نرم افزار ساخته شده و صفحه ی وب شما به همان صورت تنظیم می گردد.

این نرم افزار همجنین از بانک اطلاعاتی قالب های فوق العاده ای برخوردار است و شما با استفاده از ویزارد ساده ای که در این نرم افزار قرار داده شده، قادر خواهید بود تا قالبی متناسب با وب سایت خود پیدا کنید؛ لازم به ذکر است قالب های این نرم افزار به صورت موضوع بندی شده هستند و همچنین شما می توانید به راحتی با استفاده از تغییر عکس های قالب، آن را برای خود شخصی سازی کنید. نرم افزار WebSite X5 همچنین برای کاربران خود امکان ساخت فروشگاههای اینترنتی را نیز فراهم ساخته که شما می توانید در چند مرحله ی ساده یک فروشگاه کامل را طراحی و محصولات خود را اضافه کنید؛ در این نرم افزار امکان قرار دادن پرداخت آنلاین برای فروشگاه نیز فراهم شده که بسیار می تواند کارآمد باشد. این نرم افزار بر حسب Web 2.0 طراحی و برنامه ریزی شده و شما همچنین قادرید برای وب سایت خود لینک خوراک (RSS) نیز اضافه کنید که این گزینه برای وب سایت های شخصی و خبری کاربرد فراوانی دارد. از دیگر امکاناتی که در این نرم افزار مهیا شده می توان به امکان ایجاد وب سایت های چند زبانه، امکان ایجاد بخش کاربران برای ورود اشخاص به خصوصی به آدرس های شخصی و بسیاری دیگری اشاره کرد که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد. هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از طراحی وب سایت های خود لذت ببرید.

نرم افزار طراحی وب سایت در 5 مرحله - Incomedia WebSite X5 Evolution 9.1.8.1960

امکانات و قابلیت های اصلی نرم افزار  Incomedia WebSite X5:

  • امکان طراحی فروشگاه های اینترنتی اختصاصی با قابلیت پرداخت آنلاین
  • امکان طراحی و انتشار وبلاگ با Podcast و Videocast
  • امکان اضافه کردن جستجوی داخلی برای وب سایت
  • امکان طراحی فرم های اینترنتی با فیلتر های ضد اسپم
  • امکان ایجاد خوراک برای اخبار و RSS
  • طراحی بر پایه ی استاندارد Web 2.0
  • امکان قرار دادن محتوای مختلف در صفحات
  • امکان ایجاد قابلیت عضو گیری از کاربران وب سایت
  • امکان ایجاد وب سایت های چند زبانه
  • پشتیبانی از فایل های Video, Sound و Flash برای استفاده در وب سایت
fox بازدید : 180 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

Aviraبا افزایش روز افزون بد افزار ها و ویروس های رایانه، آنتی ویروس های متعددی نیز به بازار ارایه شده اند. در این بین برخی از نرم افزار ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تاثیر گذاری فوق العاده ای داشته اند ، یکی از این نرم افزار های قدرتمند، سری آنتی ویروس های شرکت Avira می باشند که کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده اند به طوری که در یک آمار رسمی میزان دانلود این نرم افزار بالاتر از نرم افزار های دیگر همچون Kaspersky و NOD32 بوده است که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد.

این شرکت 3 نوع نرم افزار در پک امنیتی خود ارایه کرده است که شامل Avira Antivirus Premium که آنتی ویروس اصلی و قدرتمند این شرکت می باشد، Avira Internet Security که ابزار امنیت در اینترنت این شرکت نیز همراه آن می باشد و آخرین نرم افزار آن Avira Free Antivirus است که نسخه ی رایگان آنتی ویروس اصلی این شرکت است و به صورت رایگان ارایه شده است. امروز در وب سایت دانلود رایگان نسخه ی 2013 این پک نرم افزاری را برای دانلود شما عزیزان به صورت کاملا رایگان با Key های معتبر آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. با نصب این پک نرم افزاری خود را به طور کامل در مقابل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، روت کیت ها، هکر ها، ابزار های جاسوسی و ... ایمن خواهید کرد و امکان نفوذ در رایانه ی شما تقریبا غیر ممکن خواهد شد. تمام نرم افزار های پک قدرتمند Avira از رابط کاربری آسان و محیطی جذاب بهره مند هستند و با سرعت اجرای بالا در سری بهترین آنتی ویروس های جهان گرفته اند.

دانلود آنتی ویروس آویرا 2013 - Avira Antivirus Free - Antivirus Premium - Internet Security

 حال به تفسیر به شرح امکانات هر یک از نرم افزار های این پک می پردازیم :

Avira Antivirus Premium 2013

همانطور که گفتیم  Avira Antivirus Premium 2013، اصلی ترین نرم افزار پک Avira می باشد که یک آنتی ویروس قدرتمند را در اختیار شما قرار خواهد داد. شرکت Avira در ارایه ی این نرم افزار به طور رسمی اعلام کرده است با وجود افزایش روز افزون ویروس ها و با وجود این نرم افزار در رایانه ی شما متعهد است که هیچ بد افزاری قادر به ورود به رایانه ی شما نخواهد بود؛ با فاصله زمانی بسیار کمی آپدیت های این نرم افزار از طرف شرکت تولید می شود که کاربران آن، قادرند آنها را دریافت و بانک اطلاعاتی نرم افزار خود را به روز کنند و اینگونه تضمین می کند که قادر به مقابله با هر بد افزاری باشد. این نرم افزار به خودی خود و بدون آپدیت قادر است بیش از 150،000 ویروس مختلف را شناسایی و از رایانه ی شما حذف نماید که نشان دهنده ی کامل بودن بانک اطلاعاتی این نرم افزار دارد. این نرم افزار از ابزار اسکن سریع بهره مند بوده و قادر است رایانه ی شما را در سریع ترین زمان ممکن مورد اسکن قرار داده و بد افزار های مختلف را شناساییی کند؛ لازم به ذکر است این نرم افزار در مورد حرکت های غیر عادی موجود در برخی از فایل ها که در حال وارد شدن به رایانه ی شما هستند گارد امنیتی شدیدی دارد و قادر است فایلی که شما اجازه ی ورود به آن را داده اید مورد بررسی قرار دهد و در صورت آلوده بودن شما را با خبر میسازد، از این سری فایل ها می توان به فایل هایی که شما از اینترنت دانلود می کنید، فایل هایی که از هارد های خارجی در رایانه کپی میشوند و ... اشاره نمود.

نرم افزار Avira AntiVir Premium در مقابل بد افزار های جاسوسی همچون trojaner, worms, backdoors, jokes و ... بسیار قدرتمند است و از ورود و فعالیت چنین بد افزار هایی جلوگیری می کند که از دزدی و از بین رفتن اطلاعات شما جلوگیری می کند. این نرم افزار همچنین با دارا بودن دو امکان جالب MailGuard , WebGuard امنیت شما را در وبگردی نیز تضمین خواهد کرد و تمام ایمیل ها، صفحات وب و ... را مورد بررسی قرار خواهد و از ورود بد افزار ها یا نمایش هرزنامه ها جلوگیری خواهد کرد؛ لازم به ذکر است در نسخه ی جدید اصلاحاتی بر روی MailGuard صورت گرفته است تا بتوانید از Thunderbird 3.1 استفاده کنید. در نسخه ی حال حاضر این نرم افزار اصلاحاتی صورت گرفته است که از این بین می توان به بهبود سیستم اسکن، قابلیت اسکن فایل های قفل شده، اسکن جدید برای تشخیص و از بین بردن روت کیت ها و نرم افزارهای مخرب فعال و ... اشاره نمود که بر محبوبیت این نرم افزار افزوده است.

Avira Internet Security 2013

نرم افزار Avira Internet Security 2013 یک ابزار امنیتی کامل و نرم افزاری بی نظیر برای کسانی است که با اینترنت سروکار دارند و معاملات حساس بانکی و خرید های خود را از طریق اینترنت انجام می دهند. این نرم افزار از بخش ها و امکانات زیادی برای ایجاد امنیت کامل در رایانه ی شما بهره مند می شود که یک به یک به معرفی و شرح آنها می پردازیم: بخشی موسوم به AntiAd در این نرم افزار موجود است که این بخش به خصوص برای مبارزه با جاسوس افزار های آنلاین و بستن صفحات تبلیغاتی مزاحم است که ممکن است در وبگردی گریبان گیر شما شود. قابلیت دیگری که در این نرم افزار وجود دارد امکان اسکن، یافتن و از بین بردن تروجان ها به صورت آنلاین در اینترنت، در شبکه  های کامپیوتری یا در فایل های قفل شده است که به طور کامل شما را در مقابل تروجان ها ایمن می کند. قابلیت شناسایی روت کیت ها که به صورت غیر معمول بر روی رایانه فعالیت می کنند، اما روت کیت چیست؟ روت‌کیت بدافزارهایی هستند که اغلب، ﺁ‌نها را به خودی خود نمی‌توان مخرب یا خطرناک دانست، بلکه قرار گرفتن ﺁنها در کنار ویروس‌ها یا کرم‌های اینترنتی یا نوع استفاده از ﺁن‌هاست که به ﺁنان ماهیتی خطرناک می‌بخشد. به عنوان یک تعریف می‌توان گفت که روت‌کیت ابزاری نرم‌افزاری است که بوسیله ﺁن این امکان وجود دارد تا فایل، پروسه یا کلیدی خاص در رجیستری را پنهان نمود. روت‌کیت‌ها اغلب در سطح سیستم‌عامل فعالیت کرده و با تغییراتی که در سیستم‌عامل یا منابع ﺁن انجام می‌دهند، به مقاصد خود دست پیدا می‌کنند. به علت قابلیت پنهان‌سازی قوی اینگونه برنامه‌ها، شناسایی ﺁن‌ها یا برنامه‌هایی که توسط ﺁنها پنهان گردیده اغلب مشکل بوده و این امر می‌تواند مشکلاتی را برای کاربران بوجود ﺁورد ولی این نرم افزار به طور کامل این مشکل را از بین برده و امنیت شما را در مقابل روت کیت ها تضمین می کند و در صورت مشاهده ی کوچکترین حرکت غیر عادی نرم افزاری شما را آگاه میسازد.

هکر ها ممکن است به صورت مستقیم به رایانه ای حمله کنند تا اطلاعات آن را به سرقت ببرند، در این نرم افزار ابزاری به نام AntiBot قرار دارد که هر ورود غیر قانونی را شناسایی می کند و  سیستم شما در برابر هکر ها و متوقف کردن خودکار فعالیت های هک به طور کامل ایمن می شود. newBrowser, newWebsite قابلیت هایی هستند که در این نرم افزار برای حفاظت از اطلاعات شما در ورود به سایت های مخرب ایجاد شده اند و اگر وب سایتی که شما قصد رفتن به آن را دارد در لیست سیاه این نرم افزار باشد، قبل از وجود به سایت، شما را آگاه میسازد و اجازه ی وارد شدن اطلاعات آلوده ی آن سایت به رایانه ی شما را نمی دهد. AntiPhishing (ضد فیشینگ) که در این نرم افزار وجود دارد به صورت پیشرفته طراحی شده و از هر گونه حملات فیشینگ جلوگیری به عمل می آورد، اما فیشینگ چیست؟ فیشینگ یا سرقت آنلاین در عمل به صورت کپی دقیق رابط گرافیکی یک وب‌گاه معتبر مانند بانک‌های آنلاین انجام می‌شود. ابتدا کاربر از طریق ایمیل و یا آگهی‌های تبلیغاتی سایتهای دیگر، به این صفحه قلابی راهنمایی می‌شود. سپس از کاربر درخواست می‌شود تا اطلاعاتی را که می‌تواند مانند اطلاعات کارت اعتباری مهم و حساس باشد، آنجا وارد کند. در صورت گمراه شدن کاربر و وارد کردن اطلاعات خود، فیشرها به اطلاعات شخص دسترسی می‌یابند که با وجود این نرم افزار در رایانه ی شما سرقت هر اطلاعاتی از طریق حملات فیشینگ غیر ممکن خواهد شد. آخرین و جدیدترین امکانی که در این نرم افزار با نام Safe Browsing وجود دارد برای کنترل کودکان شماست که شما به راحتی می توانید از ورود کودکان خود به سایت های نا مناسب جلوگیری به عمل آورید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 557
  • بازدید ماه : 2,130
  • بازدید سال : 9,809
  • بازدید کلی : 84,101
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for freedown.rozblog.com