loading...
بزرگترین سایت دانلود | سایت دانلود
آخرین ارسال های انجمن
fox بازدید : 121 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

آیکن مرورگر کروممرورگر قدرتمند و پرسرعت و امن گوگل کروم یا همان Google Chrome مرورگری از شرکت گوگل میباشد که در آزمایشگاه کریمیوم ساخته شده و توسط گوگل توسعه یافته است. اولین نسخه از این مرورگر که بصورت رسمی انتشار یافت در تاریخ 2 سپتامبر ۲۰۰۸ (۱۲ شهریور ۱۳۸۷) توسط شرکت گوگل بر پایه کریمیوم عرضه شده است. این مرورگر از زبان های برنامه نویسی سی++، اسمبلی، پایتون و جاوا اسکریپت بهره میبرد و با آخرین تکنولوژی های تحت وب سازگار است. گوگل کروم ابتدا فقط برای سیستم عامل ویندوز ساخته شده بود ولی هم اکنون در سیستم عامل های آندروید، لینوکس، Mac OS، اینتل، ویندوز قابل استفاده است. موتور و یا در واقع هسته این مرورگر وب کیت نام دارد. از امکانات و قابلیت‌های آن می‌توان به Tabbed browsing، و امکاناتی مشابه Privacy در سافاری و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

گوگل کروم دارای رابط کاربری آسان و محیطی جذاب ودلنشین است که شما با کمک این مرورگر میتوانید نهایت لذت وبگردی را تجربه کنید. مرورگر گوگل کروم دارای ویژگی های بسیاری است که دارا بودن Task Manager و همچنین مرور امن و مخفی وب سایت ها بدون جاگذاشتن ردپایی از ویژگی های این نرم افزار است. گوگل کروم تنها رغیب اصلی برای بنیان موزیلا فایرفاکس است که قدرت کروم به عملکرد برنامه و سرعت پردازش آن به جاوا اسکریپت آن بستگی دارد. گوگل کروم بخوبی محصولات و خدمات کمپانی گوگل را پشتیبانی میکند که مدیریت کامل جیمیل، اکانت پیکاسا و ... جزئی از آنها هستند. دیگر نیازی نیست برای جستجوی عبارات بصورت رسمی وارد سایت گوگل شوید کافیست عبارت جستجو را در نوار آدرس تایپ کنید تا نتایج جستجو برای شما به نمایش دربیاید.

گوگل کروم بدون شک یک مرورگر امن، پرسرعت و با ثبات است. لازم به ذکر است که گوگل کروم متجرم رسمی گوگل را درخود جای داده است و شما به محض ورد به سایت ها تنها با زدن یک کلیک میتوانید سایت را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید. همچنین براحتی برروی کروم خود تم و افزونه های مختلف نصب کنید، برای انجام اینکار کافیست به WebStore رسمی گوگل کروم مراجعه کنید و یا از فروشگاه رسمی آن دیدن کنید. اگر جزء افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در نت میگذرانید پیشنهاد میکنیم مرورگر قدرتمند گوگل کروم را به هیچ وجه از دست ندید.

دانلود مرورگر گوگل کروم 24 - Google Chrome 24.0.1312.32

ویژگی های گوگل کروم

  •  نهایت سرعت در بارگذاری صفحات
  •  بازشدن تمامی صفحات وب در قالب یک صفحه با نام Tabbed Browsing
  •  نهایت امنیت در برابر هکرها
  •  Import کردن یا وارد کردن تنظیمات از دیگر مرورگرها از جمله فایرفاکس، اینترنت اکسپلور و ...
  •  نصب انواع تم ها و افزونه های مورد نیاز
  •  مدیریت کوکی ها History ها
  •  گشت و گذار مخفی و امن در صفحات وب
  •  دارای Task Manager برای مدیریت پردازشی و فضای اشغال شده حافظه توسط صفحات وب
  •  دارای مترجم رسمی گوگل
  •  سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
hero بازدید : 154 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

همواره یکی از مهم ترین نقش ها را در دسترسی ما به اینترنت ایفا می کنند و از این رو استفاده از یک مرورگر قدرتمند که دارای امکانات مناسبی باشد و نیز بتواند امنیت ما را تأمین کند ، مسئله ای است که هر کاربر اینترنت باید به آن توجه داشته باشد. مرورگر کروم که محصول کمپانی قدرتمند گوگل است را قطعأ اکثر کاربران می شناسند و تجربه کار با آن را نیز دارند. اما همه کاربران بر این مسئله که کروم مشکلات خاص خود را دارد آگاه هستند. نام یک مرورگر متن باز است که بر اساس مرورگر کروم نوشته شده اما سازندگان این مرورگر مدعی آن هستند که اینمشکلات کروم را نداشته و بخوبی امنیت کاربران را تأمین خواهد کرد و امکانات کاملی در اختیار آنها می گذارد. این مرورگر از محیط ساده و زیبایی برخوردار است و می تواند گزینه مناسبی برای کاربران باشد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت  دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
hero بازدید : 121 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

برای گشت و گذار در اینترنت به یک مروگر سریع و قدرتمند نیاز هست.اما چه مروگر میتواند تمامی خواسته های شما را براورده کند؟شاید در نگاه اول به سه مرورگر فایرفاکس،اپراو اکسپلورر فکر کنید.اما شرکت اپل مرورگری به نام apple safari  ساخته است.شاید در روزهای اول زیاد در بین نسخه های ویندوز محبوب و قدرتمند نبود، اما هم اکنون با نسخه جدیدی که ارائه داده است میتوانید با خیالت راحت به ان اطمینان کنید.مروگری بسیار سریع و شیک.
Apple Safari - نام سریعترین مروگر جهان از شرکت اپل می باشد.سازندگان آن ادعا کرده اند که این مروگر 60 درصد از فایرفاکس و 3برابر از اپرا پرسرعت تر هست!.این مرورگر در اصل برای سیستم مکینتاش طراح شده بود که بعدا برای ویندوز نیز رو نمایی شد.این مرورگر تمامی ویژگی ها را برای استفاده راحت از اینترنت دارد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

 

 

hero بازدید : 194 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
فایرفاکس یکی از بهترین مرورگرهای وب است که در سال های اخیر رشد بسیار چشم گیری داشته و توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود معطوف کرده است. امکان استفاده ازAdd-on های مختلف و انعطاف پذیری بالای نرم افزار را می توان از جمله دلایل محبوبیت آن دانست. اما اگر شما نیز از جمله کاربران این مرورگر قدرتمند هستید و می خواهید همیشه و همه جا از فایرفاکس استفاده کنید می توانید با داشتن یک حافظه قابل حمل و دانلود این نسخه پرتابل به آنچه می خواهید برسید. این نسخه که آخرین نسخه فایرفاکس نیز هست قابل حمل بوده و نیاز به نصب نخواهد داشت و از حجمی بسیار مناسب برخوردار است بنابراین مشکلی از لحاظ حجم نخواهید داشت. می توانید سایت های مورد علاقه خود را در آن لیست کنید ، پلاگین های دلخواه بر روی این نسخه نصب نمایید و به طور کلی فایرفاکس سفارشی خود را در هرکجا که می خواهید استفاده نمایید. همانطور که می دانید این مرورگر از امنیت مناسبی به نسبت رقبای خود برخوردار است و می تواند گزینه مناسبی برای یک مرورگر قابل حمل باشد. این مرورگر را به صورت پرتابل (قابل حمل) هم اکنونو می توانید از سایت نایس دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

hero بازدید : 199 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

SeaMonkey یکی از سریعترین و امن ترین مرورگرهایی می باشد که از خانواده موزیلا برگرفته شده که شما می توانید از سایت خودتون یعنه فیری دان  آن را دریافت کنید. این مرورگر قدرتمند و حرفه ای قادر است تا در سریعترین ممکن سایت های مختلف را برای شما بارگذاری کند و دیگر نگران از به سرقت رفتن اطلاعات نیز نباشید. زیرا این مرورگر با توجه به سرعت بسیار بالا از امنیت خارق العاده ای نیز برخوارد است که همین امر سبب شده است تا کاربران زیادی از این مرورگر استفاده کنند. اما این نرم افزار از امکانات بسیار متعدد دیگر نیز برخوردار است. بطور مثال شما می توانید توسط این مرورگر مدیریت دقیق و حرفه ای بر روی ایمیل ها  داشته باشید و سایت ها و گروه های خبری دیگر را نیز مدیریت کنید. همچنین می توانید از طریق همین مرورگر با کلاینت پیام رسان فوری چت IRC نیز به تبادل اطلاعات بپردازید و یا کدهای HTML را به آسانی ویرایش کنید. همچنین این نرم افزار امکانی را برای شما فراهم می کند تا براحتی بتوانید چندین صفحه را در تب های مختلف باز کنید و حتی ایمیلهای گروهی را که از طرف اسپمرها برای شما ارسال می شود را بلوک می کند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


دانلود Mozilla SeaMonkey v2.13 دانلود مرورگر ایمن و پر سرعت

hero بازدید : 183 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

l یک برنامه ساده و قدرتمند در زمینه وبگردی با قابلیت های فراوان و سربع بارگذاری سریع می باشد. شما با استفاده از این مرورگر قدرتمند می توانید تمامی صفحات مورد علاقه خودتان را در سریعترین زمان ممکن باز کنید. زیرا این برنامه قدرت بسیار بالایی در زمینه بارگذاری صفحات دارد. این برنامه کارامد دارای ظاهر بسیار زیبا و منوهای آسان می باشد و رابطه ی خوب و مستقیم با دیگر مرورگرها دارد. حجم پائین ، هماهنگی با دیگر مرورگرها ، سازگار با انواع استاندارهای تحت وب ، امنیت بالا در وبگردی و به خصوص ایمن بودن برای اطلاعات شخصی و گزینه های متعدد دیگر که در اغلب مرورگرها هم موجود است در SlimBrowser به چشم می آید عالیه حرف نداره !!

hero بازدید : 171 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

یک مرورگر صفحات وب بسیار زیبا حرفه ای و با سرعتی بالا است که میتواند مثل بقیه ی مرورگرهای معروف خدمات مفید و رضایت بخشی را به شما ارائه بدهداز قابلیت سه بعدی  نشان دادن پنجره ها flip 3d در آن استفاده کرده باشید منظور را خوب درک میکنید این نرم افزار بسیار جالب و کاربر پسند با تمامی ویندوز های xp , 2000 , vista سازگاری کامل دارد امید است با استفاده از این نرم افزار از لذت کافی را برده باشید. بسیار پیشرفته و حرفه ای  . . .

hero بازدید : 222 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

 

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. تا لذت ببدید .

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

hero بازدید : 163 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

آخرین نسخه از مرورگر وب محبوب فایرفاکس می باشد که اخیرا منتشر شده است.‏ این مرورگر به صورت کامل از HTML5 پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید فایرفاکس برای مدیریت ساده‌ تر تب ها و پنجره ها ارتقا فوق العاده ای داشته است و اکنون در این نسخه شما ابزار های مختلفی را برای استفاده ساده‌تر و مؤثرتر از مرورگر در طول وبگردی خواهید داشت. ‏ ارایه صفحات پر بازدید توسط کاربران ، هنگام باز کردن تب جدید و دسترسی به صفحات تاریخچه ، بوکمارک و تنظیمات به صورت HomePage از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشد. همچنین نسخه جدید این نرم افزار از قابلیت سرچ گوگل با پشتیبانی از HTTPS، پشتیبانی از اجرای تمام صفحه در سیستم های مک Mac OS X Lion، قابلیت بارگذاری پلاگین ها تنها با یک کلیک و "نوار خارق العاده" جهت تکمیل آدرس سایت ها برخوردار است. بخش بررسی هویت سایت جهت جلوگیری از اتصال های SSL نیز در نسخه جدید بهبود یافته است. به مرور زمان بسیاری از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و همچنین قابلیت های بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و... در آن به چشم می خورد.
ویژگی های اصلی مرورگر FireFox v16.0.2 :
- سازگاری اغلب افزودنی ها(Add-Ons) با نسخه جدید.
- نمایان شدن دکمه Forward پس از انتخاب گزینه Back.
- پشتیبانی از مبدل سه بعدی CSS3.
- غیر فعال کردن خودکار و پیش فرض بسیاری از پلاگین های ناخواسته.
- امکان جدید جهت جلوگیری از ردیابی.

 

hero بازدید : 147 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز امروز مرورگر پر سرعت اپرا را برای شما اماده کردم که یکی از قدرتمند ترین مرورگر هاست و قابلیت های زیادی داره که گشت و گذار شما دوستان رو در داخل اینترنت اسان می کنه امید وارم لذت کافی برده باشید !!1

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 396
  • بازدید سال : 8,075
  • بازدید کلی : 82,367
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for freedown.rozblog.com