loading...
بزرگترین سایت دانلود | سایت دانلود
آخرین ارسال های انجمن
hero بازدید : 199 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

آنتی ویروس Avira امنیتی کامل را در برابر حملات فیشینگ و خطرات فراوان دنیای اینترنت برای شما فراهم می کند.
مهمترین امکانات نرم افزار Avira Antivir Premium به شرح زیر می باشند :
- تشخیص: سیستم اسکنر آن آخرین انواع ویروس ها ، کرم ها و تروجان ها را با سرعت بالا تشخیص می دهد و بخش AntiPhishing آن سیستم شما را از حملات سارقان اطلاعات و هویت مصون نگه می دارد. بخش ضد نرم افزارهای جاسوسی آن دیواری محکم در برابر تبلیغات مزاحم و جاسوسان آنلاین بوده و ایمنی در برابر روت کیت ها و دیگر بدافزارهای مختلف را می توان از دیگر ویژگی های مهم آن دانست. سیستم اکتشافی قدرتمند آن بوسیله ردگیری تمامی حرکات و فعالیت های مشکوک ، سدی در برابر خطرات احتمالی شکل داده همچنین تکنولوژی AHeAD به دقت تمامی کدهای مشکوک و ناشناخته را برای کشف آلودگی های احتمالی بررسی می کند.
- امنیت: امنیت بالا اینترنت را توسط Avira Antivirus تجربه خواهید کرد. بدین طریق وب سایت های خطرناک دیگر نمی توانند به سیستم شما صدمه ای وارد کنند. بخش AntiDrive آن برای متوقف کردن دانلودهای خطر آفرین در حین مرور اینترنت کاربرد دارد و در نهایت بخش امنیتی ایمیل شما را از خطر ایمیل های آلوده در Inbox حفظ می کند.
- تعمیر:
حذف سریع عناصر آلوده شده به ویروس تنها با یک کلیک ، تعمیر کلی برای حذف رد تمامی آلودگی ها به صورت خودکار ، نجات سیستم در مواقع ضروری از ویژگی های نرم افزار آنتی ویروس Avira است.


 

سایر ویژگی های آنتی ویروس Avira Antivirus Premium 2013 v13.0.0.2688 :
- نصب بسیار سریع که تنها با چند کلیک انجام می شود.

Avira Antivirus Premium

- Game Mode برای تعلیق هشدارهای غیر ضروری در حین بازی های کامپیوتری و مشاهده فیلم.
- پشتیبانی کامل از نوت بوک ها حتی پشتیبانی از سیستم های قابل حمل با حافظه بسیار کم.
- امنیت بالا در هنگام کار با اینترنت. اگر می خواهید با امنیت خاطر به مرور اینترنت بپردازید ، با دوستان خود از طریق ایمیل یا به صورت آنلاین در تماس باشید ، از شبکه های عمومی WiFi استفاده کنید ، موزیک و ویدئو دانلود کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید ، Avira Antivirus Premium 2013 می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

hero بازدید : 206 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

eScan Rescue Disk یک نرم افزار برای ساخت دیسک قابل بوت می باشد که به شما امکان اجرای CD و DVD روی ویندوز و برای اسکن ویندوز برای حذف ویروس های شناخته شده و تعمیر سیستم می باشد. با استفاده از این دیسک قابل بوت می توانید کامپیوتر خود را از یک دیسک CD یا DVD ساخته شده توسط ویندوز اجرا کنید.eScan Rescue Disk به شما امکان است سیستم و پاک سازی هارد درایوها و تصحیح خطاهایی که ممکن است در ویندوز عادی موجود نباشند را می دهد. شما می توانید از eScan Rescue Disk در مواردی که سیستم عامل بالا از روی هارد دیسک اجرا نمی شود ، در این موارد باید ویندوز را توسط یک دیسک قابل بوت اجرا کنید و این طبیعی است که تمامی عملیات لازم برای تشخیص و حذف آلودگی ها را در این مسیر اجرا کنید. eScan Rescue Disk هارد درایو سیستم شما را برای پیدا کردن ویروس بررسی می کند و وجود تروجان ها و دیگر بدافزارهای مخرب که از دیدرس آنتی ویروس اصلی شما دور مانده اند را تشخیص می دهد. بارها اتفاق می افتد که ویروس ها یا تروجان ها یا دیگر بدافزارها به صورت بسیار ماهرانه ای درون سیستم عامل نفوذ می کنند و حذف چندین آبجکت هایی در حین اجرای ویندوز امکان پذیر نیست. حتی آنتی ویروس های اصلی کامپیوترها نیز گاهی نمی توانند از پس این مشکلات برآیند. eScan Rescue Disk یک محیط ایمن و پاک را بر پایه ویندوز برای شما ایجاد می کند که تنها برای اسکن و پاک سازی سیستم از نرم افزارها مخرب کاربرد دارد بلکه می توانید رجیستری ویندوز را نیز تصحیح کند.

eScan Rescue Disk

موارد استفاده از eScan Rescue Disk 12.0.270 DB :
- برخی بدافزارها اثر بسیار مخربی روی پایداری ویندوز دارد و باعث کرش های گاه و بیگاه ویندوز می شود. در بسیاری از این موارد ، سیستم حتی در حال Safe Mode نیز بالا نمی آید و تنها راه برای نجات از شر این بدافزارها ، فرمت هارد دیسک و نصب مجدد ویندوز می باشد. اینکار می تواند باعث از دست رفتن اطلاعات و کند شدن کامپیوتر شود.

- برخی بدافزارها نیز می توانند در بخش های عمیق سیستم جای گیرند و هر زمان که ویندوز بوت می شود ، ویروس نیز در Startup بارگذاری شده و در سیستم اجرا می شود و جلوی تشخیص آنتی ویروس را می گیرند. در این موارد شما باید ویندوز را دوباره از یک منبع سالم اجرا کنید تا ویروس ها را تشخیص داده و سیستم را تعمیر کنید.

hero بازدید : 193 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

 

در این مجموعه 8 استوک بک گراند زیبا و با کیفیت بالا موجود است.طرح های این مجموعه با فرمت jpg می باشد و کاربران می توانند از تصاویر این مجموعه زیبا برای طراحی های خود استفاده کنند. خیلی برای جمع اوری ااین ها زحمت کشیده شده !!!

hero بازدید : 169 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (1)

 

 

در بازی Eternity Warriors 2 شرکت کنید و شجاعت، هیجان و ترس را یکجا احساس نمایید.  بازیجنگجوی ابدی نیز به سبک بازی های شاهزاده ی ایرانی طراحی شده است و بازیکنان در هر مرحله با دیوها و هیولاهای وحشتناکی رو به رو می شوند..این بازی از سری بازی های اساطیری و جنگی از شرکت معروف GLU است. آن ها ماموریت دارند تا تمامی آنان را نابود کنند تا بتوانند مراحل را پشت سر بگذارند و به ابدیت دست پیدا نمایند. با دانلود این بازی لحظات سرگرم کننده ای را برای شما آرزومندیم.بازی ۳ بعدی زیبا و گیم پلی سریع از ویژگی های این بازی بسیار زیبا می باشد. فوق العاده هیجانی !!!

hero بازدید : 150 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

 

حتما هریک از ما اشکال سه بعدی را بارها دیده ایم و البته نظرمان هم این بوده که این تصاویر و اشکال جذاب مطئمنا توسط یک فرد بسیار حرفه ای طراحی شده اند. شاید در مواردی این امر صحت داشته باشد اما همه ما می توانیم همین اشکال را به سادگی بسازیم بدون این که دانش خاصی در این زمینه یا گرافیک داشته باشیم. MAGIX 3D Maker ابزاریست که برای طراحی و خلق اشکال سه بعدی ارائه شده است.
نرم افزاری کامل که تمامی امکانات لازم را برای خلق این اشکال کنار هم جمع آورده تا کاربران به راحتی بتوانند آنچه می خواهند را طراحی کنند. این نرم افزار که مانند یک نرم افزار ویرایش تصاویر است امکان چرخش تصاویر سه بعدی را داشته و کاربر می تواند به هر اندازه که بخواهد شکل طراحی شده توسط خود را بچرخاند ؛ وجود طیف گسترده ای از رنگ ها، افکت ها و فیلترها مختلف، سازگاری با فرمت های مختلف تصاویر و ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه ، امکان ذخیره سازی به صورت انیمیشن یا فیلم و قابلیت طراحی انیمیشن های ساده سه بعدی برای درج در سایت ها از جمله خصوصیاتی هستند که در نسخه جدید نرم افزار MAGIX 3D Maker به چشم می خورند. نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ای است !!!

hero بازدید : 221 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

|نسخه دوبله گلوری، به همراه دوبله حرفه ای تمامی آهنگ های انیمیشن|

 

نام انیمیشن: The Lorax – لوراکس

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی ، اخر خنده

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸5 دقیقه

حجم: ۵۰۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p /

دوبله فارسی

خلاصه داستان: پسرکی دوازده ساله به نام تد برای رسیدن به دوست رویاهای خود باید سر از کار ماجرای موجودی عجیب به نام لوراکس دربیاورد. لوراکس که محیط طبیعی زندگی خود را در خطر می بیند با کمک تد می خواهد نقشه شوم سودجویان را برای قطع درختان جنگل به هم بزنذ. شهردار و خلافکاران هم که این دو را مانع دستیابی خود به ثروت سرشار می بینند به مقابله با آنان برمی خیزند… بسیار جالب و شخصیت های داستان ترک هستند و لحجه دارند !!!

hero بازدید : 286 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

Kaspersky Rescue Disk نرم افزار رایگان و ایمن برای حذف ویروس ها از کامپیوتر بدون خطر آلوده شده می باشد. این نرم افزار می توانید کامپیوترهای X64 و X86 که آلوده به ویروس شده اند را اسکن کرده و آنها را از آلودگی پاک کند. Kaspersky Rescue Disk باید در زمانی استفاده شود که آلودگی ویروس در حال بالایی بوده و پاک سازی کامپیوتر از ویروس از طریق آنتی ویروس های عادی کامپیوترها یا ابزارهای حذف بدافزار مانند Kaspersky Virus Removal Tool که تحت سیستم عامل اجرا می شوند ممکن نباشد. در این موارد ، پاک سازی و رفع آلودگی بسیار مهم است زیرا بدافزارها کنترل کامل را به سیستم عامل برای اجرا شدن نمی دهد. در حالت تعمیر اضطراری ، شما تنها می توانید آبجکت ها را اسکن کرده ، پایگاه های داده را آپدیت و وضعیت ها را مشاهده کنید. با بوت کردن از طریق Kaspersky Rescue Disk می توانید تمامی آلودگی ها را از روی کامپیوتر خود توسط اسکن قدرتمند نرم افزار ، حذف کنید. این فایل ایمیج ISO روی CD رایت کنید و آن را در درایو CD ROM سیستم آلوده به ویروس وارد کرده ، سپس وارد BIOS کامپیوتر شوید و گزینه Boot From The CD را انتخاب و مجددا کامپیوتر را راه اندازی کنید.Kaspersky_Rescue_Disk
امکانات نرم افزار Kaspersky Rescue Disk 10.0.31.4 :
تنظیم کردن اسکن آبجکت ها :
- تنظیم سطح امنیتی.

- تغییر عملکردها برای آبجکت های شناسایی شده.
- ساخت یک محدوده برای اسکن.
- تغییر انواع آبجکت هایی که می خواهید اسکن شوند.
- محدود کردن زمان اسکن.
- تنظیمات اسکن فایل های ترکیبی.
- انتخاب کردن تنظیمات پیش فرض برای نرم افزار.
تنظیم کردن تنظیمات آپدیت پایگاه داده های نرم افزار :
- انتخاب تنظیمات پروکسی سرور.

- انتخاب یک منبع آپدیت.
- تخصیص تنظیمات منطقه ای و ناحیه ای.
- بازگرداندن پایگاه داده های قبلی.
تنظیمات اضافه نرم افزار :
- انتخاب تشخیص انواع خاص خطرات.

- ساخت یک منطقه مورد اطمینان.
- تنظیم کردن مشخصات هشدارها.
- تعیین زمان برای ذخیره کردن گزارشات ، قرنطینه ها و آبجکت های نسخه پشتیبان.
- ساخت گزارش اسکت و آپدیت.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 475
  • بازدید سال : 8,154
  • بازدید کلی : 82,446
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for freedown.rozblog.com