loading...
بزرگترین سایت دانلود | سایت دانلود
آخرین ارسال های انجمن
hero بازدید : 205 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

برقراری یک محیط امن برای سیستم های کامپیوتری متعلق به شرکت ها و یا خانگی به یک اندازه دارای اهمیت می باشند. ویروس ها ، هکرها ، برنامه های مخرب و جاسوسی و... همگی امروزه به عنوان مهمترین تهدید های سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند که مدیران سیستم ها و کاربران با استفاده از نرم افزارهای حفاظتی و ضد ویروس در مقابل آن ها مقابله می کنند. این نرم افزارها که توسط شرکت های امنیتی برای کاربران فراهم می شوند به آن توانایی مراقبت از سیستم ها را می دهند. در این مطلب نسخه جدید یکی دیگر از برنامه های ضد ویروس مشهور را به شما معرفی می کنیم.
AVG AntiVirus یکی از قدیمی ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قادرند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس ، اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار ضد ویروس کاربران با امنیت بیشتری قادر به گشت زنی و در اینترنت و وب می باشند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این برنامه قدرتمند محصولی از شرکت Grisoft می باشد.AVG_Anti_Virus_Pro
برخی از امکانات نرم افزار AVG Anti-Virus Pro 2013 v13.0.2741 :
- محافظت از کاربران در ارتباطات اینترنتی.

- شناسایی ویروس ها و جلوگیری از اجرای آن ها.

AVG Anti-Virus Pro

- پاکسازی برنامه های جاسوسی و ایجاد مانع برای جلوگیری از نفوذ این نرم افزارها.
- توانایی ایمن سازی سیستم و کنترل و نظارت بر قسمت های مختلف.
- توانایی حفاظت از Email های کاربران.
- جلوگیری از هرزنامه های و حملات دزدی هویت.

hero بازدید : 139 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

Hitman Pro سریعترین راه حل برای نجات کامپیوترهای آلوده به ویروس می باشد. این نرم افزار قابل حمل می تواند از یک درایو فلش USB، سی دی یا دی وی دی و یا هارد درایوهای ضمیمه شبکه یا لوکال اجرا شود. Hitman Pro 3 با سرعت بالا می تواند تمامی ویروس ها، جاسوس افزارها، تروجان ها، روت کیت ها و دیگر بد افزارها را روی سیستم شما شناسایی کرده و حذف کند. اگر سیستم شما توسط بدافزاری آلوده شده باشد، Hitman Pro 3 به سرعت به شما اخطار می دهد.
تحقیقات نشان داده که اکثر کامپیوترها حتی اگر جدیدترین مجموعه های امنیتی روی آنها نصب باشد، باز هم آلوده هستند. برای جلوگیری از آلودگی کامپیوتر نیاز به ترکیبی از چندین نرم افزار امنیتی برای جلوگیری از ورود بدافزارها می باشد. Hitman Pro 3 با استفاده از تکنولوژی محاسباتی خود می تواند تمامی خطرات که حتی دارای کمترین تاثیر روی کارآیی کامپیوتر شما هستند را حذف کند.
امکانات نرم افزار Hitman Pro :
- اسکن رفتاری : Hitman Pro با اسکن کامپیوتر ، فعالیت ویروس ها و فایل های مشکوک که دارای مشخصات رفتاری بدافزارها هستند را شناسایی کرده و آنها را حذف می کند.
 

- حذف بدافزار : وقتی فایلی توسط اسکن ابری، در دسته بندی خطرآفرین قرار می گیرد ، کاربر Hitman Pro خود را در برابر آن ایمن کرده است. روش های مختلفی برای اطمینان از اینکه تمامی آلودگی ها از سیستم پاک شده اند در این نرم افزار وجود دارد.
- تشخیص و حذف ویروسها، تروجان ها، روت کیت ها، جاسوس افزارها و دیگر بدافزارها.
- ساخت Restore Point قبل از حذف بدافزارها.
- کمترین مقدار استفاده از منابع سیستم.

hero بازدید : 203 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

Avira AntiVir Personal نام یک ضد ویروس قدرتمند و در عین حال رایگان است که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه هاس جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و از نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند.

این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد.


از ویژگی های نرم افزار Avira AntiVir Personal می توان به موارد زیر اشاره نمود:
مراقبت دائمی از سیستم.
توانایی کنترل تمامی فایل های سیستم و پروسه های حافظه.
جلوگیری از اجرای فایل های مشکوک با اخطار به کاربر در این زمینه.
دارای DataBase ای قدرتمند برای شناسایی ویروس ها.
دارای ابزارهای دیواره آتش برای حفاظت از سیستم شما در مقابل هکرها.
توانایی مبارزه با نرم افزارهای جاسوسی.
قابلیت مبارزه با هرزنامه های اینترنتی.

برخی ویژگی های جدید نسخه 2012 این نرم افزار :
محافظت از سیستم شما در مقابل ویروس ها، کرم ها و...
مجهز به بخش Trojans AntiDialer Protection جهت جلوگیری از تماس های اتوماتیک و پرهزینه بعضی از برنامه ها.
جلوگیری از Hidden شدن rootkit.
افزایش در سرعت اسکن تا 20%.
مجهز به بخش AntiPhishing ضد کلاهبرداری!
جلوگیری از ورود جاسوس ها(Spyware) و بد افزار ها.
پاکسازی سریع ویروس ها با فشار یک کلیک.

hero بازدید : 368 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

Anvi Smart Defender نرم افزار امنیتی هوشمند و قدرتمندی است که از کامپیوتر شما در برابر انواع نرم افزارهای خطر آفرین مانند ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، آگهی افزارها، بات ها و دیگر بدافزارها محافظت می کند. موتور این نرم افزار با طراحی جدید خود می تواند با سرعت بالا تمامی خطرات اینترنتی را کشف کند.قابلیت های بهینه سازی سیستم برای افزایش سرعت کامپیوتر و اسکن با تکنولوژی ابری این نرم افزار می توانند امنیت کامپیوتر شما را چند برابر افزایش دهند.
امکانات و فوایدنرم افزار Anvi Smart Defender :
- Anvi Smart Defender دارای تکنولوژی محاسبه ابری برای محافظت بیشتر از کامپیوتر است. با آپلود فایل های مشکوک از روشی هوشمند ، می توانید گزارش امنیت ابری را بدست آورید و سریعا خطرات جدید را کشف کنید.
- اسکن سریع با کمترین استفاده از منابع سیستم : موتور Swordfish این نرم افزار که جدیدا طراحی شده است می تواند تمامی آلودگی های ویروسی عمیق را در کامپیوتر شما اسکن و حذف کند. اینکار هیچ گونه تداخلی با کارآیی کامپیوتر شما ایجاد نمی کند زیرا از کمترین مقدار حافظه سیستم برای آن استفاده خواهد شد.

- با دانلود جدیدترین پایگاه داده ها روی سیستم ،شما می توانید از امنیت کامپیوتر خود در برابر جدیدترین خطرات مطمئن باشید.
- امنیت لحظه ای : Anvi Smart Defender از کامپیوتر شما توسط عملکردهای مختلفی محافظت می کند. این عملکردها شامل بخش محافظ حریم شخصی، محافظ Startup، امنیت رفتار فایل ها، امنیت پردازش ها و امنیت فایل ها می باشد که همگی کاملا رایگان بوده و دارای کارآیی بسیار بالا می باشند. با استفاده از قابلیت امنیت لحظه ای این نرم افزار می توانید بدون نگرانی از خطرات آنلاین به مرور اینترنت بپردازید.
- با کلیک بر روی دکمه Care Now ، Anvi Smart Defender سیستم شما را اسکن کرده و مشکلات آن را به صورت خودکار رفع می کند تا سرعت سیستم شما افزایش یابد.
- سازگار با انواع آنتی ویروس ها و همکاری با آنها به عنوان نرم افزار جانبی برای ایجاد امنیت بیشتر.
- پشتیبانی فنی رایگان از طریق ایمیل یا انجمن پشتیبانی.

hero بازدید : 144 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

       |انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

 

نام انیمیشن: Brother Bear – برادر خرس

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی و جالب

سال انتشار: ۲۰۰۳

مدت زمان: ۸5 دقیقه

حجم: ۶۰1 مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: ماجرای پسری به نام Kenai است، که زندگی اش دچار یک اتفاق عجیب شده، و او تبدیل به خرس شده است؛ حیوانی که او از آن بسیار متنفر بود ! اکنون برای نجات از این شرایط باید کارهایی بکند که داستان این کارتون را رقم خواهد زد… و بسیار زیبا

 

hero بازدید : 216 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

    |انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

 

نام انیمیشن: Ice Age: Continental Drift – عصریخبندان: رانش قاره ای

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی و خنده دار

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸1 دقیقه

حجم: ۶۰5 مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی توسط  (گلوری ) 

خلاصه داستان: این فیلم وقـایـع چند سال بعد از شـماره ی سـوم فیلم و ظهورِ دایناسورها رو به نمایش میزاره. جایی که اسکرات و تعقیب و گریزِ همیشگیش با یه بلوط موجب تغییرات بزرگی در سطح کره ی زمین میشه! و مانی، سید و دیگو رو به ماجراجویی جدیدی می فرسته. بعـد از تغیـیرات سـطح زمیـن و جـدا افـتادنِ مانی، سید و دیگو از بقیـه ی گـروه، اونا از یـه تکه یخ بـزرگ بعنوانِ کشتـیِ موقت خودشون استـفاده میکنن که اون ها رو بـه دریانـوردی و سفـری حماسی برای پیدا کردن باقیِ اعضای گروه مجبور می کنه… و در این راه با ....

 

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 501
  • بازدید سال : 8,180
  • بازدید کلی : 82,472
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for freedown.rozblog.com