loading...
بزرگترین سایت دانلود | سایت دانلود
آخرین ارسال های انجمن
hero بازدید : 172 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

Norton AntiVirus 2013 نام یکی از برترین نرم افزارها در زمینه حفاظت از سیستم های کامپیوتری در مقابل حملات مخرب می باشد. نرم افزار Norton AntiVirus آنتی ویروس بسیار قدرتمند و پیشرفته برای محافظت در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها و سایر تهدیدات مخرب می باشد. بوسیله این برنامه می توانید سیستم خود را در سلامت کامل حفظ نمایید و توسط ابزار مختلفی مانند تشخیص تهدیدات جاسوس افزارها ، تشخیص بلوک حملات کرم اینترنتی و محافظت ایمیل سیستم خود را از ورود تمامی مخرب های اینترنتی مسدود نمایید. این نرم افزار در حالت Background کار می کند و شما نیازی ندارید که نگران محافظت از سیستم خود باشید و براحتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید بدون آنکه نگران حملات مخرب اینترنتی باشید. این نرم افزار همچنین قادر است تا Attachment های داخل ایمیل ها و چت ها را اسکن کند و اگر آنها را مشکل دار یافت سریعاً دست به کار شود و این فایل های مخرب را از بین ببرد. آپدیت های اتوماتیک و مکرر این برنامه به شما اطمینان خاطر می دهد که تمامی ویروس ها ، تروجان ها و فایل های مخرب شناسایی خواهند شد و سیستم شما در امنیت کامل به سر خواهد برد.

 

                                               

 

 

امکانات نرم افزار Norton antivirus 2013 v20.1.0.24 Final :
- آنتی ویروس قدرتمند.
- مقابله با حملات جاسوسی از اینترنت.
- محافظت از شما هنگام کار در مرورگر اینترنتی.

Norton AntiVirus

- مانیتورینگ شبکه ای که شما از آن استفاده می کنید.
- مقابله با Worm ها و Rootkit ها.
- کار کردن در پس زمینه بدون نیاز به عملیاتی خاص.
- سبک بودن و عدم حجم گیری در سیستم ، ظاهر ساده و بسیاری امکانات دیگر...

hero بازدید : 189 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

نام نرم افزاریست که از سیستم و فایل های شما در برابر طیف وسیعی از تهدید ها شامل ، ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها و دیگر برنامه های مخرب در محیط ویندوز محافظت می کند. McAfee VirusScan 8 آنتی ویروسی است که در آن تکنولوژی فایروال و راه های مختلف جلوگیری از نفوذ به یک سیستم و یا فایل های سرور ادغام شده که این ترکیب قدرتمند باعث شده است تا بتواند مقابل جدید ترین تهدید هایی که امروزه برای سیستم ها وجود دارد ، عکس العمل نشان دهد. همچنین به کمک این نرم افزار ضد ویروس کاربران می توانند با امنیت بیشتری در محیط اینترنت به وبگردی بپردازند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود.

 

                                                     

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار McAfee VirusScan Enterprise 8.8 Patch 2 Retail :
-
یک آنتی ویروس قدرتمند و جامع.
- شناسایی ویروسهایی که خود را فقط بر روی حافظه می نویسند.
- واکنش به هر گونه خطا و اشکال.
- قابلیت شناسایی انواع نرم افزارهای مخرب اعم از ویروس ، کرم ، تروجان و...
- جلوگیری از انتشار ویروسهایی که هنوز آنها را شناسایی نکرده است.
- شناسایی دسترسی های غیر مجاز.

McAfee VirusScan Enterprise

 

- قابلیت کنترل محتوای پیام های الکترونیکی.
- قابلیت محدود کردن ورودی های سیستم.
- قابلیت مسدود کردن فایل ها ، قفل پوشه ها و فایل های به اشتراک گذاری شده.

hero بازدید : 128 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. حتما دانلود کنید !!

 

hero بازدید : 150 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

بهترین نرم افزار فشرده سازی موجود که تمامی جهان در حال استفاده از این نرم افزار عالی هستند امروز این نرم افزار رو برای دانلود قرار دادیم !!

hero بازدید : 168 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

آخرین نسخه از مرورگر وب محبوب فایرفاکس می باشد که اخیرا منتشر شده است.‏ این مرورگر به صورت کامل از HTML5 پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید فایرفاکس برای مدیریت ساده‌ تر تب ها و پنجره ها ارتقا فوق العاده ای داشته است و اکنون در این نسخه شما ابزار های مختلفی را برای استفاده ساده‌تر و مؤثرتر از مرورگر در طول وبگردی خواهید داشت. ‏ ارایه صفحات پر بازدید توسط کاربران ، هنگام باز کردن تب جدید و دسترسی به صفحات تاریخچه ، بوکمارک و تنظیمات به صورت HomePage از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشد. همچنین نسخه جدید این نرم افزار از قابلیت سرچ گوگل با پشتیبانی از HTTPS، پشتیبانی از اجرای تمام صفحه در سیستم های مک Mac OS X Lion، قابلیت بارگذاری پلاگین ها تنها با یک کلیک و "نوار خارق العاده" جهت تکمیل آدرس سایت ها برخوردار است. بخش بررسی هویت سایت جهت جلوگیری از اتصال های SSL نیز در نسخه جدید بهبود یافته است. به مرور زمان بسیاری از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و همچنین قابلیت های بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و... در آن به چشم می خورد.
ویژگی های اصلی مرورگر FireFox v16.0.2 :
- سازگاری اغلب افزودنی ها(Add-Ons) با نسخه جدید.
- نمایان شدن دکمه Forward پس از انتخاب گزینه Back.
- پشتیبانی از مبدل سه بعدی CSS3.
- غیر فعال کردن خودکار و پیش فرض بسیاری از پلاگین های ناخواسته.
- امکان جدید جهت جلوگیری از ردیابی.

 

hero بازدید : 151 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز امروز مرورگر پر سرعت اپرا را برای شما اماده کردم که یکی از قدرتمند ترین مرورگر هاست و قابلیت های زیادی داره که گشت و گذار شما دوستان رو در داخل اینترنت اسان می کنه امید وارم لذت کافی برده باشید !!1

hero بازدید : 178 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

یکی از کرکر های فوق العاده برای کرک کردن اینترنت دانلود مننجر که امروز برای شما دوستان فیری دان اماده کردیم کافیست دکمه ی استارت را فشار داده و از دانلود خود لذت ببرید برای اپدیت نیز روی دکمه اپدیت کلیک کرده و پس از اپدیت دوباره کرک می کنید

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1,486
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,082
  • بازدید ماه : 3,655
  • بازدید سال : 11,334
  • بازدید کلی : 85,626
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for freedown.rozblog.com