loading...
بزرگترین سایت دانلود | سایت دانلود
آخرین ارسال های انجمن
hero بازدید : 341 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دانلود Microsoft Office Professional Plus 2013 15.0.4420.1017 Final x86/x64 - آفیس 2013

Microsoft Office برای تمامی کاربران سیستم های کامپیوتری نامی آشنا می باشد. مجموعه ای از ابزارهای کاربردی ساخته شده توسط شرکت مایکروسافت که به منظور رفع نیازهای کاربران در امور مختلف اداری و شخصی می باشد. نسخه های متفاوتی از این مجموعه ابزارها تاکنون ساخته شده است. مجموعه Office معمولا متشکل از برنامه های Word , Excel , PowerPoint , Outlook , Frontpage , access بود که البته نرم افزار Frontpage که ابزاری برای طراحی وب بود از چند سال قبل دیگر به همراه Office ارائه نشد و پروژه آن به طور کامل بسته شد و جای خود را به نرم افزار دیگری از شرکت مایکروسافت داد. بعد از 3 سال انتظار نسخه 2013 این نرم افزار پرطرفدار توسط مایکروسافت آفیس منتشر شد. این مجموعه با ابزارهای مختلف خود بسیاری از نیازهای کاربران را در زمینه های مختلف رفع خواهد کرد. مایکروسافت نسخه های مختلفی از آفیس 2013 را منتشر خواهد کرد که هریک بسته به نیاز کاربران قابل استفاده خواهند بود. نسخه های خانگی ، اداری ، تجاری و تبلت ها از جمله این موارد خواهند بود. آفیس 2013 با ویندوز 8 نیز سازگار می باشد.
به محض منتشر شدن کرک آفیس 2013 ، در همین مطلب برای دانلود قرار خواهد گرفت.
قابلیت های کلیدی Microsoft Office Professional Plus 2013 :
- هماهنگی با سیستم عامل های iOS و Android.
- سازگاری ویژه با سیستم های لمسی.
- هماهنگی کامل با ویندوز 8.
- امکان استفاده از سرویس های آنلاین و سرویس ابری SkyDrive.
- استفاده از حالت Read Mode برای مطالعه کتب الکترونیکی.
- امکان بهره گیری از حالت Web Layout به منظور نشر آنلاین.
- قابلیت به اشتراک گذاری اسناد میان دوستان برای مطالعه و بیان نظرات.

Microsoft Office Professional Plus

- استفاده از جلوه های بصری جذاب تر که دسترسی به گزینه ها را آسان تر می کند.
- پشتیبانی از فرمت PDF برای ساخت ، ویرایش ، نمایش این فرمت.
- بهینه سازی نسخه ی جدید برای تبلت ها و گوشی های تلفن هوشمند.
- اضافه شدن ویژگی های جدید برای نمایش هرچه بهتر ارائه مطالب در PowerPoint.

 

ابزارهای موجود در این مجموعه و کاربرد های آن ها :
- Word 2013: نرم افزار word یکی از مشهورترین ابزارهای مجموعه Office می باشد که به منظور تایپ متن دارای کاربرد می باشد. در نسخه جدید افزایش ویژگی های مختلف به منظور ساخت سند های متنی به صورت حرفه ای موجب شده تا کاربران قادر باشند به راحتی اقدام به انتشار سندهای خود نمایند و کاربران مختلف می توانند به راحتی در هرجا به آن ها دسترسی داشته باشند.
 - Excel® 2013: نرم افزاری که در زمینه رفع نیازهای اداری دارای کاربرد فراوانی می باشد. در نسخه جدید این نرم افزار نیز ویژگی های همچون امکان آنالیز ، مدیریت و به اشتراک گذاری اطلاعات برای کاربران فراهم شده است.
- PowerPoint® 2013: شاید تاکنون نظیر این نرم افزار برای ساخت فایل های معرفی و یا presentation ها مشاهده نشده باشد. کاربرانی که با این نرم افزار کار کرده اند به ویژگی های متعدد آن واقف می باشند. در نسخه جدید علاوه بر ابزارها و ویژگی های جدید می توان به بهبود سازگاری فایل های صوتی و تصویری نیز اشاره نمود که کمک بسیاری در زمینه برقراری ارتباط با فایل معرفی کرده است اشاره نمود. قابلیت دسترسی به فایل ها از طریق Smartphone ها و یا از طریق وب برای کار بر روی فایل ها با کمک دیگر افراد از ویژگی های منحصر به فرد این نسخه می باشد.
- Outlook® 2013: همیشه بحث بر سر این موضوع که آیا Outlook نرم افزار مناسبی برای مدیریت برنامه ها می باشد و آیا اینکه ویژگی های موجود در این نرم افزار برای رفع تمامی نیازها کارایی دارد یا نه در میان طرفداران و مخالفان استفاده از این نرم افزار وجود داشته است. اما در نسخه جدید و همراهی ویژگی های جدیدی همچون ابزارهای جدید مدیریتی ، نگهداری نامه ها در فضای حجمی دلخواه ، قابلیت دسته بندی نامه به شیوه جدید ، پاکسازی توسط یک کلیک و... نظر همه را در مورد این ابزار تغییر داده است.
- OneNote® 2013: به کمک این نرم افزار هم می توانید اطلاعات مختلف را جمع آوری ، سازماندهی و جستجو کنید و آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. قابلیت هایی همچون Capture کردن متن ، عکس ، فایل های صوتی و تصویری از ویژگی های این ابزار است.
- Publisher 2013: نرم افزاری نام آشنا برای انتشار اطلاعات و به اشتراک گذاری سندها.
- Access® 2013: این نرم افزار نیز برای کاربران بسیار آشناست. ساخت بانک های اطلاعاتی مختلف به همراه ویژگی های همچون قابلیت مدیریت بر داده ها و تهیه گزارش های حرفه ای از ویژگی های این نسخه می باشد.
- InfoPath® 2013: ابزاری برای ساخت و طراحی فرم های کسب اطلاعات بدون نیاز به کدنویسی.
و چندین ابزار قدرتمند دیگر.
Lync 2013: این نرم افزار ارتباط میان کارمندان شرکت ها در هر مکان و هر زمانی را امکان پذیر می سازد. این کار از طریق برقراری تماس تصویری ، چت ، تماس های گروهی و ارائه کنفرانس انجام می گیرد. برقراری ارتباط مستقیم بین نرم افزار آفیس و SharePoint از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.
SharePoint Workspace: که یک ایستگاه پردازش نرم افزار بوده و امکان بهره مندی ، مشاهده و ویرایش محتوای تمام نرم افزارهایی که در سایت SharePoint موجود می باشند را برای شما فراهم می کند.

hero بازدید : 138 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دانلود Corel Home Office v5.0.120.1522 Multilingual - مجموعه آفیس شرکت کورل

Corel Home Office نرم افزاری قدرتمند و سازگار با Microsoft Office برای پردازش کلمات ، صفحات گسترده و پرزنتیشن ها می باشد. رابط کاربری نرم افزار به سبک روبانی بوده و برای بسیاری از افراد آشنا می باشد. شما می توانید توسط این نرم افزار ، فایل های خود را بدون نیاز به برنامه دیگری در فرمت PDF ذخیره کنید ، آنها را به صورت آنلاین از طریق سیستم ابری مانند Dropbox به اشتراک بگذارید. Corel Home Office نرم افزار هوشمند برای مصارف تجاری و خانگی می باشد.
امکانات نرم افزار Corel Home Office v5.0.120.1522 :
- دسترسی به تمامی ابزارهای Office که شما برای ساخت اسناد ، صفحات گسترده و پرزنتیشن ها به آنها نیاز دارید.
- سازگاری کامل با Microsoft Office: قابلیت اجرا ، ویرایش ، ساخت و ذخیره اسناد Microsoft Office و به اشتراک گذاری آنها با دیگران.
- تولبار دارای تب و آیکون های زیبا: شما می توانید امکاناتی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را به سادگی توسط رابط گرافیکی مدرن و تب بندی شده نرم افزار پیدا کنید.
- سازگاری با Office Open XML: این نرم افزار به شما امکان اجرا ، ویرایش و ذخیره فرمت Office Open XML که جدیدترین فرمت فایل Microsoft® Office 2010 می باشد را می دهد.
- ساخت PDF به صورت مستقیم از درون نرم افزار بدون نیاز به برنامه های جانبی.

Corel Home Office

- رابط کاربری آشنا: شما می توانید انواع رابط کاربری را برای سادگی کار خود در این نرم افزار انتخاب کنید. سبک هایی مانند عریض ، سبک روبانی و یا تولبار با سایز معمولی.
- جریان کاری با پشتیبانی از زبان های مختلف: امکان تغییر منو ، تولبارها و عنوان های کمکی به زبان های مختلف تنها با یک کلیک.
- امکان تغییر تم رنگی: شما می توانید رنگ پس زمینه جریان کاری ، صفحات و تولبار را بنا به سلیقه خودتان تنظیم کنید.
- Help داخلی: با کلیک بر روی دکمه Help می توانید مشکلات معمول خود را رفع کنید.

 

hero بازدید : 135 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دانلود LibreOffice 4.0.0 Beta 2 - مجموعه نرم افزارهای آفیس

LibreOffice مجموعه نرم افزاری رایگان برای کار با اسناد متنی در محیط های ویندوز ، مکینتاش و GNU/Linux می باشد که دارای 6 نرم افزار حرفه ای برای تولید اسناد و پردازش اطلاعات می باشد.
- Writer یک پردازشگر لغات است که درون بسته نرم افزاری LibreOffice وجود دارد. با استفاده از امکانات آن می توانید کارهای مختلف مانند نوشتن یک کتاب به همراه جدول محتوا ، طرح های گرافیکی موجود در آن ، جدول ها و فهرست کتاب را به راحتی تهیه کنید.
- Calc نرم افزاری برای محاسبه اعداد است که به شما در آنالیز اطلاعات و نمایش آنها کمک می کند. جدول ها و ابزار آنالیز این نرم افزار می توانند نتایج حرفه ای را برای شما به ارمغان بیاورند.
- Impress سریعترین و ساده ترین راه برای ساخت پرزنتیشن های مولتی مدیای مختلف می باشد.
- Draw به شما امکان ساخت دیاگرام و طرح های زیبا از طرح های اولیه را می دهد.
- Base یک پایگاه داده برای LibreOffice suite می باشد.
- Math یک ویرایشگر معادلات خطی می باشد که به شما امکان نمایش عبارات ریاضی ، شیمی ، الکتریکی یا تعادل های علمی را به صورت استاندارد می دهد.
امکانات و فواید نرم افزار LibreOffice v3.6.3 :
- کاملا رایگان بدون نیاز به لایسنس.
- پشتیبانی از تعداد زیادی زبان زنده دنیا .

LibreOffice

- بدلیل باز بودن سورس نرم افزار ، LibreOffice suite توسط بسیاری از متخصصان امنیتی تست شده است.
- رابط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پسند طراحی شده و دستکاری و شخصی سازی آن کاری بسیار ساده است. کاربران Microsoft Office می توانند به دلیل شباهت این دو به هم به راحتی از نرم افزار استفاده کنند.
- سازگار با تمامی فرمت فایل های مهم. شما می توانید فایل های خود را به سادگی از نرم افزارهای Microsft Office، Excel و Powerpoint و دیگر فرمت ها وارد LibreOffice کنید و همچنین می توانید آنها را در فرمت Microsft Office و دیگر فرمت های مورد نیاز خود نیز ذخیره کنید.

hero بازدید : 285 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دانلود iSpring Suite v6.2.0 Build 3441 - نرم افزار ساخت دوره های آموزش الکترونیکی مجازی

iSpring Suite محصولی حرفه ای می باشد که شما توسط آن با سرعت تمام و به سادگی می توانید دوره های آموزشی الکترونیکی براساس PowerPoint تهیه کنید. استفاده از این نرم افزار برای متخصصان ساخت دوره های آموزشی الکترونیکی نیز به اندازه کاربران عادی مناسب می باشد. با استفاده از iSpring Suite نیاز به تخصصی برای پردازش و ساخت دوره های آموزش الکترونیکی ندارید. این نرم افزار بر اساس محیط محبوب Microsoft PowerPoint ساخته شده است و شما به سادگی با استفاده از ابزارهای متعدد آن می توانید آموزش های الکترونیکی منحصر به فردی را تهیه کنید. امکانات مختلف این نرم افزار مانند رمزگذاری روی پرزنتیشن و همگام سازی ویدئو و صدای گوینده از قابلیت های مهم آن به شمار می روند. تکنولوژی جدید AccuPoint به شما امکان استفاده از قدرت و انعطاف PowerPoint را می دهد و در نهایت شما یک فیلم فلش با افکت های تصویری دقیق و زیبا در اختیار خواهید داشت.
iSpring Suite v6.2 شامل مجموعه کاملی به شرح زیر می باشد :
iSpring Pro v6.2 :
- شاخه سازی پرزنتیشن ها براساس پرسش و آزمون.
- وارد کردن آبجکت های طراحی وب.
- پلیر پیشرفته.
- وارد کردن و ذخیره کردن تنظیمات پلیر و نمایش دهنده ها.
- ویرایشگر حرفه ای برای گوینده.
- طرح های متعدد صفحه بندی اسلایدها.
- تنظیمات وضعیت های تکمیل کردن برای یک LMS.
iSpring QuizMaker v6.2 :
- استایل های متن و ابر لینک ها برای سوالات و بازخوردها.
- تعبیه یک فیلم فلش.
- نمرات قابل دستکاری برای گزینه ها و پاسخ های متعدد.
- گزارش زمان برای پرسش و پاسخ ها به همراه زمان محدود.

iSpring Suite

- امکان غیر فعال کردن بازبینی پرسش و پاسخ.
- بهینه سازی نرم افزاری برای استفاده آسان تر.
iSpring Kinetics v6.2 :
- پیش نمایش فعل و انفعالات.
- وارد کردن ویدئو.
- ضبط صدا.
- پلیر ویژه برای کتاب های 3 بعدی.

hero بازدید : 122 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 

XoftSpySE Anti-Spyware یک نرم افزار امنیتی برای مقابله با نرم افزارهای جاسوسی و ایجاد امنیتی کامل برای کامپیوتر می باشد. این نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و نصب آن نیز بسیار راحت صورت می گیرد. رابط گرافیکی آن ، تمامی امکانات این نرم افزار را به صورت مستقیم در اختیار شما قرار می دهد. شما تنها کافیست که گزینه اسکن را انتخاب کنید و باقی کارها را به دست XoftSpySE Anti-Spyware بسپارید. XoftSpySE Anti-Spyware به سرعت و به صورت بسیار عمیق به بررسی کامپیوتر شما می پردازد و تمامی انواع جاسوس افزارها و بدافزارهایی که می توانند اطلاعات شخصی یا اطلاعات کارت های اعتباری شما را سرقت کنند و یا شما را با نمایش تعداد زیادی تبلیغات تجاری ، خسته کنند، را از بین می برد. بدین ترتیب می توانید با دانلود و نصب XoftSpySE Anti-Spyware به حذف تمامی جاسوس افزارها و کدهای مخرب از کامپیوترتان که می تواند باعث کاهش سرعت آن نیز شوند، اقدام کنید.
علاوه بر تمامی امکانات ذکر شده ، XoftSpySE Anti-Spyware دارای بخشی برای ویرایش Startup ویندوز می باشد تا شما تعیین کنید که چه نرم افزارهایی در حین اجرای ویندوز به صورت خودکار اجرا شوند. از مهمترین امکانات آن می توان به سازگاری با سیستم عامل ویندوز 7 و نسخه های 32bit و 64bit آن اشاره کرد.

امکانات نرم افزار XoftSpySE Anti-Spyware :
- اسکن عمیق کامپیوتر شامل رجیستری، فایل ها ، پوشه ها و پردازش های در حال اجرا.
- حذف انواع جاسوس افزار ، آگهی افزار ، تولید کننده های Pop-up ، Keylogger ها ، تروجان ها و کدهای سرقت اطلاعات و مخرب.
- آپدیت منظم پایگاه داده های جاسوس افزار برای اطمینان از امنیت کامل در برابر خطرات جدید.
- جلوگیری از اجرای افزونه های ناخواسته روی Internet Explorer.
- گزینه زمان بندی حرفه ای برای اجرای خودکارانواع اسکن در زمان دلخواه شما.
- ویرایشگر Startup برای غیر فعال کردن اجرای نرم افزارهای ناخواسته در حین اجرای ویندوز.
- استفاده ساده و سریع.

hero بازدید : 93 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Anti Trojan Elite نرم افزاری برای پاک سازی کامپیوتر از فایل های مخرب و خطرناک مانند تروجان ها ، KeyLogger ها و غیره می باشد. این نرم افزار نه تنها تمامی درایوهای هارد دیسک شما را اسکن می کند (شامل فایل های فشرده شده Zip و Cab ) بلکه به پردازش های در حال اجرا نیز توجه خاصی دارد. همچنین با استفاده از آن می توانید پردازش های شبکه را با تصمیم گیری در مورد پردازش های نامطلوب ، مدیریت کنید.
Anti Trojan Elite یک نرم افزار قدرتمند برای حذف بدافزارها می باشد که می تواند آنها را از روی دیسک و حافظه سیستم تشخیص داده و از بین ببرد. دیوار آتشین قدرتمندی توسط این نرم افزار برای کاربر ایجاد می شود که اجازه اجرای تروجان ها و Keylogger ها را نداده و آنها را قبل از اجرا پاک سازی می کند. این نرم افزار می تواند بیش از 22000 تروجان ، کرم اینترنتی و KeyLogger را تشخیص دهد و هر روزه با آپدیت های منظم و به روز شدن اطلاعات پایگاه داده هایش بر این تعداد افزوده خواهد شد.
علاوه بر اینها شما می توانید فایل های مشکوک را از سیستم خود حذف کنید ، مرورگر اینترنت اکسپلورر را تعمیر و حتی ویندوز را نیز بهینه سازی کنید . همچنین ابزار قدرتمند Anti Trojan Elite جلوی تمامی اتصالات TCP و پردازش های مشکوک را می گیرد. تصحیح خطاهای رجیستری که در اثر فعالیت نرم افزارهای خطرآفرین ایجاد شده اند از دیگر امکانات آن می باشد.

از ویژگی های نرم افزار Anti Trojan Elite می توان به موارد زیر اشاره کرد :
- اسکن کارت حافظه و هارد دیسک سیستم.
- مسیریابی نرم افزارهای خطرآفرین با سرعت بالا.
- پشتیبانی از فایل های فشرده مانند RAR ، ZIP و CAB.
- تهیه نسخه پشتیبان قبل از حذف فایل ها.
- مدیریت شبکه و نمایش وضعیت و پردازش های TCP/UCP.
- بازیابی رجیستری ویندوز و اینترنت اکسپلورر.
- آپدیت های آنلاین و منظم به صورت خودکار.
- نمایش وضعیت رجیستری.

hero بازدید : 128 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

SUPERAntiSpyware نرم افزاری حرفه ای و چند کاره برای اسکن و تشخیص جاسوس افزارهایی می باشد که دیگر نرم افزارهای امنیتی قادر به تشخیص آنها نمی باشند. SUPERAntiSpyware تمامی جاسوس افزارها را بدون هیچگونه خطایی پاک می کند. امکانات این نرم افزار قدرتمند به همراه تکنولوژی منحصر به فرد پردازش ، می توانند تمامی خطرات حتی آنهایی که روی سیستم مخفی شده اند را نیز کشف کنند. انواع جدید و متعددی از روت کیت ها یا درایورهای هسته می توانند خودشان را مخفی کرده و از دست نرم افزارهای امنیتی استاندارد دور نگه دارند.


امکانات نرم افزار SUPERAntiSpyware Professional v5.6.1014 :
- تشخیص و حذف جاسوس افزارها، آگهی افزارها، بدافزارها، تروجان ها، دایالرها، کرم ها، Keylogger ها، Hijacker ها، پارازیت ها، روت کیت ها و دیگر انواع خطرات.
- استفاده بسیار کم از منابع سیستم و عدم تاثیر روی سرعت کامپیوتر شما برعکس دیگر نرم افزارهای ضد جاسوس افزار. SUPERAntiSpyware همچنین هیچ تعارضی با آنتی ویروس یا سایر نرم افزارهای ضد جاسوسی شما ندارد.
- تعمیر اتصالات معیوب اینترنت، دسکتاپ، ویرایش رجیستری و... با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد تعمیر.

SUPERAntiSpyware Professional

- متوقف کردن آنی خطرات برای جلوگیری از نرم افزارهای مضر از نصب یا نصب دوباره.
- بازبینی بیش از 50 نقطه حیاتی سیستم در هر بار راه اندازی وStartup آن قبل از اینکه بدافزارها شانس آلوده کردن و نفوذ به سیستم شما را داشته باشند.
- زمان بندی و همچنین امکاناتی برای اسکن سریع ، اسکن کامل و یا اسکن دلخواه بخش های مختلف به صورت روزانه یا هفتگی برای اطمینان از ایمن بودن کامپیوتر.
- حذف خودکار جاسوس افزارها.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 435
  • بازدید سال : 8,114
  • بازدید کلی : 82,406
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for freedown.rozblog.com